FACEweekly

車手 監製 作曲人 全能雷頌德演唱會  Thank You Sir!

雷頌德( Mark)自細愛音樂、作曲,得前輩黄霑鼓勵,全力投入做個音樂人,得獎無數。官仔骨骨英國 Imperial College London畢業的佢,亦愛時裝,結果開了 COOLDAY, SIR過過公子服設計師癮。原來佢仲愛玩電單車、愛改車,閒時同謝天華、方力申……成班車友出車,更幸福的是連老婆都是玩車之人,齊齊 share揸今日大圖呢架靚仔 BMW Superbike。 Mark work hard play hard,將興趣演變為成就,感恩之情將於 6月舉行的 Thank You演唱會盡訴!

多謝黎明……啟發

黎明亦師亦友,我做得唔好佢會睇到、會提醒。創作有時寫唔出,佢會用好多方法帶給我靈感,同我去旅行、到北京採蜂……之前佢要我寫《大城小事》配樂,我哋專登去了上海兩星期,佢介紹上海朋友給我,要我感受、了解上海。即使有時未必即時寫得出,但一定豐富咗,嚟緊佢想我去 L.A。


多謝 Kelly……信任


同 Mark同期出道,阿 Mark開店 Kelly當然撐場。 

我同 Kelly係一齊出道、一齊成長,我喺佢身上學會點做一個監製。我要多謝佢對我嘅信任,佢係其中一個好信任我嘅人。

多謝霑叔……態度

林燕妮兒子係我 best friend,因而識咗霑叔,當時我得 F.1,畀我見到佢工作時 behind the scene嘅嘢,很多啟發,教曉咗我娛樂圈生存嘅態度,佢真係一個好大器、好全能嘅人,無論幕前、幕後、廣告界都做得好好。

一人分飾多角

上次 Wyman作品展話明自己唔唱純粹當講古佬,今次 Mark又會做咩角色?
自己會做番監製,亦有份設計舞台,玩樂器、控制樂隊,今次樂隊有成 2、 30人,有 orchestra,以音樂行先,希望比錄音時做得更好,我想每首歌都有好適合嘅燈光、衫、 background……製造整個環境氣氛,務求用最合適嘅方法表達首歌。
順帶一提,上次 Wyman作品展觀眾最 high就係嘉賓福袋式出場,未到開 show都唔知有邊個,今次 Mark作品展亦然, poster嘉賓為膽每晚必有,另加每晚的神秘嘉賓。

聽眾無罪

無論時裝、音樂、玩車,有靚老婆家庭美滿,一切 Mark近乎圓滿,嚟緊仲有咩想做, Mark唔使諗即話:令香港樂壇重新振奮,成日話香港人唔聽歌, sorry!但你睇 Girls’ Generation、 BIGBANG出場個個癲晒,即係佢哋睇唔到香港有令佢哋瘋狂嘅嘢,聽眾無罪,責任喺做音樂嘅人身上,以往成功唔代表一切,行內人經常用舊尺去量度,有 classic但亦要向前望,一定要去改變。
個個歌手開演唱會都一定減肥,出名貪靚姿整嘅 Mark亦唔例外,日日踩單車,踩單車原因同佢揸電單車般裝備夠靚多選擇又有得改車,不過老婆熱愛整甜品, Mark寧願落多兩錢力喪踩都堅持留 quota食老婆自家製愛心甜品,老婆聽到一定冧爆甜 say thank you啦!

Check!快手撲飛

《雷頌德 Thank You演唱會》於 6月 21至 23日於紅館舉行,門票已於城市電腦售票網發售,快啲搶飛啦!


撰文:翟穎妍
攝影:黎韋邦
Special Thanks: Jack’ s Terrazza

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()