吳千語收水搣甩BB

林峯女友吳千語昨日連踩兩個活動,出席珠寶活動後,便趕往出席Absolut Elyx派對,同場還有何超盈及吳嘉龍等。吳千語坦言自己甚少到夜店,平日只在朋友生日時才會到夜店慶祝。問到男友林峯曾否帶她到夜店?她表示:「我哋連見面都少,最多食飯。(唔畀你去?)唔會。」她表示自己未曾喝醉過,平常只會在朋友生日時喝一點香檳或與家人用膳時喝紅酒。



明顯消瘦的吳千語指自己全靠通淋巴而冇晒baby fat。

而提到有報道指林峯收工後即飛奔去見她,她回應:「係,因為佢啱啱錄完節目好夜,趕嚟同我食飯。(工作量同收入多咗?)的確係多咗。(多得另一半帶挈?)少少,但我都想私人感情同工作分開。」而活動中其粉絲大叫:「幫忙我問候林峯!」她表示會代為問候。另外,她表示林峯並沒有送首飾給她,但她亦謂不喜歡對方送珠寶,認為首飾應該於紀念日或結婚時才送。而明顯消瘦了的她,透露自己因通淋巴而沒有了baby fat。問到林峯喜歡她哪個樣子?她回應:「唔知喎,從小比較瘦,冇特別肥,只係依家收咗水腫,冇咁baby。」

呻拍拖困難

而吳嘉龍則透露自己已甚少到夜店玩樂。問他是否打算結婚,故戒掉夜蒲?他回應:「呢啲地方唔啱搵老婆。(有冇拍拖?)dating緊,香港拍拖好困難。(點解?)覺得可能會有人更啱自己,工作方面都有壓力,依家覺得最緊要開心。」他表示父親吳耀漢並沒有催婚,反而叫他慢慢來,不用心急。


悉心打扮的何超盈亦有現身活動。

吳嘉龍指自己現在甚少到夜店玩樂。

文:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()