我嚟學嘢啫!真實對白
老闆王維基最緊張部攝影機,基本上一到拍攝現場就圍住部機左嵋右嵋。梗係啦,大嗱嗱1,600萬器材,唔望真啲點得

打到嚟

自電訊魔童王維基要進軍電視圈,由開波挖角到起廠房一直大鑼大鼓。雖然政府仲未發牌,不過信心爆棚嘅魔童一於少理,週一(30日)首日開工拍攝首套電視劇,王維基身為老闆亦御駕親征相當緊張,全程跟實。
一向出手濶綽嘅魔童,要打造電視王國,硬件器材當然唔會慳。為咗畫面效果理想,用咗1,600萬買入荷里活級數嘅ARRI ALEXA攝影機拍攝,連最近套大製作《復仇者聯盟》同《雨果之巴黎奇幻歷險》都係用佢嚟拍。用荷里活電影級數機拍港劇,王生認真落本。


王維基自宣布進軍電視後,除挖咗唔少無綫台前幕後,亦用咗6億起新廠房。雖然廣管局仲未發牌,不過王生都好有信心,冇牌照開工,週一(30日)王維基嘅電視台正式拍劇。

跟足兩場
首套劇集《我的男友Mr.V》(暫名)週一(30日)在烏溪沙開工,老闆王維基當然緊張,朝早7點喺青衣公司舉行拜神後,突然要求隨隊出發,仲要上午去完西貢烏溪沙,下午再到九肚山探台灣外援唐禹哲班。魔童早上到烏溪沙時,除同主角應昌佑、詩雅傾咗兩句後就行開,反而佢最關心就係兩部攝影機。未roll機時經常走埋去望吓,又行去摸吓啲鏡頭,他說:「呢部ARRI ALEXA機嚟,我買咗8部要成1,600萬,連埋鏡頭要3、4千萬添!拍出嚟唔只靚,仲好有電影感,我對電視乜都唔識,嚟跟場學吓嘢啫!」靚嘢幾時都要時間準備,因為ARRI ALEXA畫面細緻,連燈光亦要用更多時間準備,變相令製作成本增加。女主角詩雅首日開工,據知今次同台灣偶像唐禹哲有唔少對手戲。對於王維基用靚機拍電視,她說:「我唔識睇呀,但望落去好似真係靚啲。(覺唔覺無綫嘅攝影機渣啲呀?)吓!冇拍TVB好耐喇,我都唔係好記得咯!」啲舊嘢,快啲洗腦囉!

荷里活神級新機
王維基拍劇落重本,除咗高薪挖角外,亦落重本買靚攝影器材。今次用嘅ARRI ALEXA 價值2百萬一部,王維基一買8部連埋100支鏡頭,加埋成4千萬,而ARRI香港區發言人張生話:「劉偉強好鍾意用我哋嘅機,佢話用嚟拍人特別靚,荷里活好多大片都係用我哋嘅機,我哋部機用嚟拍3D都得!」

發牌未決定
王維基未有牌就開工,不過一向愛抽水嘅蕭若元就喺電台潑冷水。上週三(25日)人網電台節目《風也蕭蕭》就話:「……似乎唔會發牌畀3間電視台,我聽講好似中聯辦有畀壓力梁振英……因為有兩個係癲狗嚟,李澤楷試過同梁振英作對……多咗電視台難管……」講到阿爺唔鍾意有咁多電視台,怕佢多嘢講喎。不過3間新電視只有CTI有回應,公司發言人鄭小姐表示:「王生對發牌好有信心!」係囉,唔好再一台獨大咁悶啦! ####

 
台灣外援台星唐禹哲喺劇中飾演吸血殭屍;而女主角詩雅就同唐禹哲係情侶,劇情直頭係港版《吸血新世紀》。

 
超八卦
王維基最緊張部攝影機,就連用嚟拍攝嘅DV帶亦甚有興趣,特登開箱嚟睇!


勁吹水
原本打算拜完神就閃,不過王維基最後都隨隊拍攝,仲同主角應昌佑、詩雅傾偈。王維基話:「今日我哋拍到夜晚11點,我會跟到尾!」認真落力。


今年2月CTI動土當日舉行記者會,亦順手晒冷,暫時最紅嘅有張可頤、黃日華、廖碧兒等。


王維基部新機連西片《復仇者聯盟》同美劇《狙魔人》都用佢,希望出嚟質素有美劇咁精采。






無綫40萬舊機無綫用緊嘅係Sony HD camera 40萬港紙度啦,燈光要求亦冇ARRI咁麻煩,秉承無綫但求快手嘅精神。


蕭若元似乎唔會發牌真實對白


王維基


等消息有線發言人岑小姐表示:「暫時未有任何消息可提供,等緊政府消息。」


冇人返工 now公關表示:「啲高層放晒假喎!要過咗星期三(2日)先答到你!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()