close


雖然 U Hall是男生宿舍,但肥峯特意找來其中兩位成員的女友來參與拍攝,不論男女都玩得超投入。 

Main Camp

靠韓風吸壯丁 港大 U Hall仔自拍《 Running Man》振雄風

有 57年歷史的港大 U Hall大學堂是校內少數純男生宿舍,歷史悠久理應好有叫座力,但由於宿舍只有 110個宿位,所以入宿同學隨時要代表宿舍參加多項比賽, U仔怕辛苦,導致今年 U Hall只得 67位本地宿生,校方要將餘生宿位撥給甚少參與舍堂活動的非本地生入住,令 U Hall本地宿友人丁單薄。
為了重振雄風,所以 U Hall宿生會便以拍港大版《 Running Man》作招徠,玩盡 U Hall各地標,實行以韓風 hit遊戲,希望搞番旺屬法定古蹟的 U Hall。

 

 


U Hall宿生會康樂秘書吳紹峯食粥食飯靠今鋪! 

由劉在石、金鐘國、宋智孝等人主持的節目《 Running Man》紅遍亞洲,節目中《 Running Man》成員會與嘉賓進行多個小任務及追逐戰,爭取在競賽中獲勝,連港大生都通宵狂煲。 

抄足韓版

為咗令遊戲更好玩,一眾同學將韓版《 RM》中的小遊戲移植到 U Hall,當中包括經典的鬥快夾綠豆、徒手 fing便利貼及追逐戰。


TVB包器材要拍攝好的節目,器材當然要夠專業, U Hall宿生電郵予 TVB行政主席兼 U Hall老鬼梁乃鵬博士借器材,肥峯滿足地說:「我冇諗過 TVB借 9部機、 5個腳架、 60餅帶畀我哋咁多,有支鏡仲俾我哋整爛咗都唔使賠!」 

牙籤夾綠豆U Hall版《 RM》的遊戲多數取自韓國原版,如用牙籤夾綠豆亦會照玩,雖然只係遊戲,但參賽者極投入,當抽中牙籤即時慘叫,交足戲㗎。 

老看更出鏡除了在 U Hall拍攝外,片段中也有 U Hall的當值工友文叔(左一)客串,攝影師 Peter指:「工友都係 U Hall一分子,有時問工友攞提示,但佢就咁啱有次笑笑口『自己搵吓啦,哈哈!』」果然盡忠職守。

Fing便利貼為了讓觀眾多認識神秘感甚重的 U Hall,《 RM》第一集的拍攝地點就選擇在 U Hall的範圍內,例如他們會在銅梯前大玩遊戲,藉此宣傳 U Hall歷史。 

人丁單薄U Hall本地宿生買少見少,一名宿生要頂多項運動,所以每每比賽時到場打氣的同學只得小貓 3、 4隻,不及 St. John和 Ricci等大 hall人強馬壯。 

 

港大有 20個宿舍供學生選擇,每年的六月和八月都是宿舍招宿生的高峰期,而歷史悠久的 U Hall一向以傳統做賣點, U Hall宿生會康樂秘書吳紹峯(肥峯)說:「我哋 U Hall保留好多傳統嘅活動,例如飲 hall blood(怪味飲品)同 U Hall鬼屋咁,但對本地生嚟講吸引力唔大,所以好多都會揀其他舍堂,多嘢玩之餘又近本部校園,今年因本地宿生入住率唔夠,校方將餘下 43個宿位全撥給非本地同學,佢哋甚少參與宿舍活動,所以我哋想搞旺 U Hall,用宿生會撥畀我哋嗰 2千蚊拍《 Running Man》(《 RM》),希望多個活動吸引 U仔!」

女友玩得癲

上週四( 25日)本刊直擊 U Hall仔拍《 RM》,見他們一行 16人,攝製隊已經佔一半,還以為參加者錫身玩,但玩了不久已有同學碌地互扯衫,並肉緊狂叫:「你死啦!」男生玩得癲、女參賽者亦唔輸蝕,有暴力王之稱的 Mina說:「唔癲玩嚟做乜呀?」肥峯在旁解說:「參賽者全是我哋 hall友同佢哋女友,當我提議玩全 hall都一呼百應,我哋 2月就着手籌備,希望可以等人知道我哋都好潮,唔係咁 old skool!」

中大 Vs港大


大學堂特別之處是它的古堡建築,故此每年哈囉喂, U Hall都會將古堡化身為鬼屋,吸引一班唔怕死的朋友嚟嚇餐飽。 

不過要拍攝《 RM》對學生而言絕非易事,身兼攝影師和 U Hall宿生會宣傳秘書的鄒健輝(Peter)說:「一開始我哋就想做好啲,唔想 hea拍,所以我哋特登 send咗個 email畀校友兼 TVB高層(行政主席)梁乃鵬博士借器材,之後就開始諗故事大綱同整道具!」雖然第一集仍未出街,但據知中大生都主動聯絡想玩埋一份,肥峯續說:「中大商學院知道我哋開拍,都主動話想加入,我哋第二集就打算港大對中大,一於搞大佢!」中大決戰港大,無綫有得諗喎!

馬禮遜堂出名毒


位於薄扶林道的馬禮遜堂其實是拆卸後再重建,舊宿舍由於有宗教背景,所以比較保守,重建後宿舍亦較少參與大型聯 hall運動,只派宿生參加戲劇及合唱團比賽。 

在港大 20個宿舍當中,一般都會認為齋男生的宿舍多出毒男,宿生門只會埋頭溫書或自閉打機,而 05年重建、位於薄扶林道的馬禮遜堂更被視為港大「毒竇」,有宿生爆料說:「入住呢個宿舍嘅男生大部分獨愛打機同動漫,只會屈埋房間狂煲,今年開學該堂宿生仲興起用望遠鏡偷𥄫對面的孫志新堂的女生美腿,搞到唔少人怕咗佢哋。」真係毒到離晒譜。


撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()