close


話晒劉愷威做過男士纖體代言人,身形一定有番咁上下,睇佢嗰排朱古力就知。呢日佢拍住周秀娜師妹張一凡戲水,一樣眼尾唔睄吓對方。

近年喺內地勁紅嘅情侶,劉愷威同《春嬌》索女楊冪,上星期齊齊飛咗去海南島拍內地電影《Hold住愛》。佢兩個拍拖唔夠一年第一次合作拍戲就做新婚夫婦,擺明攞正牌談情。

 
呢套戲仲有周秀娜飾演「小三」,同愷威有床戰,楊冪講明信得過愷威絕唔會監場。的確愷威有個女神女友亦唔會亂嚟,上週二(24日),有場戲劉愷威要喺泳池同一大班性感水着女戲水,仲要被周秀娜新師妹張一凡色誘。FBI專登飛去探班,發現愷威全程勁規矩,眼尾都唔敢四圍,一停機就即刻返埋自己個位,隔籬仲有個戴住黑超嘅女仔好體貼咁幫佢遮太陽。睇真啲,原來係楊冪,全程陪男友,順便監場,唔怪得愷威唔敢女啦。早排傳過楊冪曾經去霆鋒入住嘅酒店房拍門,不過愷威話信得過女友。FBI見佢哋感情咁好,咪問愷威幾時好事近,佢話未有打算,仲口窒窒:「隨緣啦,等個天安排……可能會好突然未定!」問佢老豆劉丹唔心急飲新抱茶咩?佢就話老豆冇詐型喎!

 
二人戲裏扮夫妻,戲外一樣煙韌,等埋位期間楊冪仲挨落男友膊頭撒嬌。

粉絲改圖
兩人休息時有fans鬼馬地將劉愷威與楊冪的童年照key埋一齊,整咗兩張2R相送畀佢哋,兩人收到後,開心笑到停唔到。

變型記
37歲劉愷威自95年出道後個樣不斷變,但佢就一直否認整容。

06年扁鼻
喺無綫撈唔起改簽亞視,仍然矇豬眼加上口扁面扁,同家簡直兩個人。

10年直鼻
已轉戰內地拍劇,鼻樑同嘴唇都唔同咗,輪廓亦深過之前。

11年林峯孖生
輪廓比之前更精緻,面形亦比之前尖,外界笑佢同林峯孖生。 ####


女友擔遮當紅女友楊冪唔只有樣有身材,仲陪愷威開工兼遮太陽,唔怪得愷威對佢一條心。


戲中愷威同楊冪飾演新婚夫妻,但愷威喺海南島度蜜月就遇上周秀娜,同呢位「小三」仲有激烈床戲。雖然呢對情侶開記招嗰陣唔親密,不過戲外娜姐就大呻見到佢哋「好眼寃」。


楊冪喺《春嬌與志明》飾演余文樂女友,唔錫身晒身材,成功攻陷本地宅男。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()