close


有傳連王維基亦曾開口勸碧兒打Botox瘦面,但遭碧兒拒絕,不過佢似乎唔只要保養塊面,個「W」胸都要keep吓好喎!

自從被封「拜金女」,感情冇着落,又成TVB棄將的廖碧兒(Bernice),早排可能黑開有條路,搞到每次出席公開場合,都見佢殘爆頹樣。即將為王維基的城市電訊的歌舞劇拍攝,事業見起色,睇嚟Bernice終於可以鬆番口氣,Bernice話:「家寄情工作,今年接嘅job同往時唔同。」


上週四(26日),廖碧兒出席中環的水晶發布酒會,唔知係咪新劇開拍在即,今次見佢狀態回勇,個樣都sharp醒咗好多,FBI見佢着件超deep V低胸衫上陣,35D巨胸即時湧現,不過身材勁又如何?33歲嘅佢始終敵不過地心吸力,驚現「W」形墜胸,下次真係唔好着deep V喇。 ####


係咁 Bernice呢晚咁性感,連另一嘉賓王敏德都忍唔住成日撩佢傾偈,又不停望住佢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()