紡織及製衣學系 Yr.2陳樂彤理大紡織及製衣系出名多靚女潮人,但 Fiona仍因似鍾嘉欣而成為焦點,雖然她笑笑口唔認似,不過至少似嘉欣 BB一樣錫媽媽,男生一定 like。 

U花 U草

理大鍾嘉欣 孖潮媽夜蒲

無綫花旦鍾嘉欣出名乖女,同家人感情好之餘,更加零夜蒲最愛買餸煮飯仔,宅男讚佢唔物質最 gfable。
而現就讀理大紡織及製衣學系 Yr.2的陳樂彤( Fiona),外形有七成似鍾嘉欣,更幸運有個潮媽媽,除了例牌同乖女傾心事外,又會齊齊買衫講扮靚,甚至孖住去蒲,難怪 21歲的 Fiona都自豪說:「我好珍惜呢個老死!」

 

拍攝當日, Fiona跟母親一齊到場,陳母 one piece裙襯 leggings,再加一頭紅髮造型已經夠潮,陳母更主動介紹說:「你好,我係 Fiona媽媽,不過 Fiona同學都叫我阿 Cat!」席間見她拿出貼滿閃石的手機跟囡囡拍照,又立即上載 fb跟朋友分享,雖然年過 40仍然跟貼潮流。


Fiona小時父母離異,幸得小狗相伴,可惜其中一隻在幾個月前過身,「嗰隻狗仔差唔多養咗十年,好有感情。佢過身之後我喊足幾個星期,之後我將佢嘅骨灰拎咗返屋企紀念,得閒仲會同佢傾偈。」 

睇日時裝書學潮Fiona和媽媽(右)老友鬼鬼,經常一齊研究買衫化妝,兩人有時更會交換衫着,互幫大家扮靚,媽媽說:「我成日睇《 ViVi》及《 JJ》惡補時裝知識,希望同囡囡有話題。」 

Fiona(右二)一貫愛玩態度,入大學後已沒有只顧做兼職,還加入學生會搞不少大型活動,如船河、 party等:「如果媽媽有時間都會嚟撐場添!」

初中日日嘈交

現時跟母親感情好,原來 Fiona六年級時父母離婚,她與妹妹跟媽媽生活,當時兩人關係曾跌落谷底,「嗰時好唔開心,媽媽返工好夜先返,所以我成日出街玩搵朋友,每晚好夜先返屋企,日日都同媽媽嗌交,試過有次同朋友唱 K,佢衝咗上嚟,我哋當住啲朋友面前嘈!之後我哋好多日都冇傾過偈!」直到中五, Fiona會考得 12分要重讀,但 Fiona跟媽媽關係卻大逆轉,「 Repeat中五,班朋友都升中六或離校,身邊冇晒朋友,仲遭人白眼,但媽媽反而冇鬧過我讀書差,仲成日煲湯畀我,又叫我辛苦就唔好勉強!嗰時先知媽媽好錫我!」

當媽媽時裝達人

如今成功升上大學, Fiona媽媽繼續做她的最好 buddy,「𠵱家媽媽一得閒就送我返學,佢同我啲同學都好 friend,成日 WhatsApp,佢打字仲快過我!我班女同學仲當佢係時裝達人,兼成日分享女人經,我啲女性朋友仲會約媽媽唱 K飲嘢,就算連蒲我都會同佢一齊去!」

U花 U草:

只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。


撰文:譚家昌
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flamming
化妝: Wing@Wing L image
服裝: Pull and Bear

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()