close


李思捷上週六( 27日)做完區瑞強演唱會嘉賓,夜麻麻仍然去到灣仔,參加朋友生日會,玩到凌晨面紅紅離開,對記者提問只說:「多謝!辛苦晒!」扮慣四大天王的他更學埋黎明雙手合十。 

真面目

大方正印  47歲陳雅倫搶食李思捷  22歲春卷:見慣佢攬女

由李思捷主持的《玩嘢王》玩完阿 Bob又玩馬賽,炒㷫平均 20點收視之餘, 39歲的他跟 47歲陳雅倫的「姊弟戀」亦見光,李思捷更坦白承認經常上對方屋企夜談,當正印女友春卷冇到。
22歲春卷王寶寶回應本刊時話唔理得咁多:「見慣佢攬女㗎啦!我覺得唔需要問佢咁多嘢!」女友愛得盲目,難怪李思捷可以咁放膽啦!

 


學黎明合十 

 

 


正印與王寶寶拍拖近 4年,但李思捷從不公開承認,卻經常被影到 2人拖手行街。 

李思捷跟春卷拍拖近 4年,緋聞及傳「博懵」新聞卻不斷,憑《福祿壽》叫做挽回些少人氣,直至最近才有單拖孭飛玩轉藝人的《玩嘢王》大 hit,卻又傳出與陳雅倫的「姊弟戀」緋聞,思捷疑似一腳踏兩船。

「唔需要問佢」

陳雅倫早前已公開承認多次到對方家中夜談,李思捷亦自稱阿媽會煮飯煲湯給陳雅倫歎。
雖然兩人頻頻密會只為李思捷將於 8月執導的新戲傾合作,不過陳雅倫上週接受雜誌訪問時,卻又語帶雙關咁話:「有好多妹妹仔借佢過橋!」矛頭直指年僅 22歲的李思捷現任女友春卷王寶寶。
記者週日( 28日)致電身在英國的春卷(王寶寶),她表示男友曾向她提起過陳雅倫,但未見過她本人:「我不嬲唔會理佢呢啲緋聞,佢成日都有,都慣咗!(呢單緋聞佢有冇向你報定案?)冇呀,唔使咁做!」


陳雅倫經常到李思捷位於何文田的住所,她更不避嫌將合照放上微博。網上圖片 

李思捷雖然年紀比陳雅倫細 8年,但他稱雙方是好朋友,早前喬寶寶搞離港 party,他倆都有出席,但卻不見女友春卷。網上圖片 

「男女都揸 pat pat」

李思捷曾多次被指借醉博懵攬女搞搞震,春卷即大爆:「唔只飲咗酒,佢一開心就四圍攬㗎啦,咩人都攬㗎!同我出去玩都成日攬住我啲 friend!(男定女?)男女都有啦,揸 pat pat、攬錫乜都有,見慣佢攬女㗎啦!我覺得唔需要問佢咁多嘢!我諗佢揸親嗰啲都係冇乜所謂嗰啲!」
雖然男友愛搞搞震,但春卷毫不介意,問到幾時結婚,她就說:「𠵱家感情 ok,幾穩定!結婚就冇諗住!」把口話冇嘢啫,思捷都係唔好玩咁盡喇。


春卷指男友李思捷好鍾意同朋友玩,而且酒後玩得好癲,早前玄學家吳佩孚在船上搞生日 P,李思捷就飲到面紅紅搶咪唱歌唔放手。《忽然 1周》圖片 

李思捷工作唔算多,早前拍完郭晉安的《熟男有惑》就未開其他劇。《蘋果日報》圖片 

老嫩通殺

李思捷花弗通晒天,但公開承認的女友只有 2002年落選港姐葉凱茵,近年與細自己 17年的春卷王寶寶拍拖,一樣冇名冇分。食慣嫩口嘢,最近又傳搭上 47歲陳雅倫,一個青春,一個風騷,李思捷真係乜女都啱!


22歲回流鬼妹33、 24、 3422歲王寶寶一向唔介意性感示人, 09年穿着紅色性感泳衣參加深圳舉行的世界模特兒大賽,又曾影過半裸寫真。《壹週刊》圖片 

47歲風騷熟女36、 25、 36.547歲陳雅倫曾露點拍《危情》及《南洋十大邪術》等,亦出過寫真集,睇番呢張 1990年影落嘅泳衣相,當年 24歲的陳雅倫確係魔鬼身材,睇嚟李思捷揀女友都要性感至收貨。 

《玩嘢王》又抄嘢

《玩嘢王》一共有 7集,頭兩集平均錄得 20點收視,繼首集假婚宴玩謝阿 Bob,上集李思捷扮鬼上身嚇壞馬賽均成為城中熱話。
不過玩藝人呢家嘢就似足網上熱片, Hardpack成員 Kevin仔(李健宏)搞作,專門放上 YouTube的《玩爆你個腎》短片,整蠱團隊次次都大龍鳳玩謝藝人,薛凱琪就試過在排舞室被假紋身漢恐嚇,驚到喊出嚟。


馬賽以為錄影廠有鬼,即聽麥玲玲指點拜四角求平安。 

《玩爆你個腎》出到古惑仔大鬧排舞室,嚇到薛凱琪勁喊。 

預告第 3集:處女都玩

《玩嘢王》將陸續有藝人被玩,下集被玩得最慘的是王君馨。

 

王君馨嚇到勁喊
王君馨以為自己會唱電視劇主題曲,點知入到錄音室有嘉賓出事,嚇到王君馨喊到失控。「俾思捷玩咗 3個鐘,仲有個特別嘉賓突然出咗事,我好擔心佢,好無助,喊得好犀利呀!」至於邊個特別嘉賓,佢就話要賣個關子。

 

蘇基遇古惑仔
蘇基(古明華)則被騙要為音樂節目錄感想,突然有黑社會人士出來搞事,古明華硬住頭皮繼續錄影。「佢哋扮得幾似㗎!但我覺得玩唔夠囉!」


採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()