close


酒吧可以容納幾百人,但舞台極細,只得一個長方形咁大, Laughing Gor成晚企定定喺台上唱歌,唔使落台俾觀眾抽水。 

真面目

長唱長有 食足 Laughing Gor老本 4年 謝天華 25萬快閃冧女

藝人鍾意北上搵真銀,但拍劇最短都要留低幾個月,點都唔夠去酒吧登台快手速食易賺。
前週四( 18日), 45歲謝天華到廣州一間大型酒吧表演,全程有三個保鑣貼身保護,又有中港七人車接送,短短 45分鐘唱 4首歌,即執走 25萬人仔!其間大批女粉絲依然叫天華做「 Laughing Gor」,反而新劇《女警愛作戰》的角色「藍一一」冇人噏得出,估唔到 Laughing條水可以食足 4年!

 

自從 3月尾同張兆輝、徐子珊拍完 TVB劇《神槍狙擊 2013》,謝天華暫時未有劇開,可以專心登台搵快錢。前週四( 18日)晚,謝天華乘七人車到廣州一間大型酒吧登台,一落車已有三名保鑣跟身,雖然有大批粉絲企門口歡迎,但天華係咁意行去門口影一幅相就匆匆入場。



天華出場前,酒吧安排幾個金髮性感女跳舞暖場,不過觀眾一心睇天華,對鬼妹反應冷淡。 

女粉絲搶住同天華握手,有人舉牌支持偶像,不過「 I Love You」寫咗「 I Love Yuo」,笑死人咩!

開騷前,天華同拎住佢張靚仔海報的索女合照。當晚有紅星睇,入場券要 100蚊人仔。 


天華一落車即有大漢幫手開路,確保冇狂迷埋到身。

連環講爛 gag


《女警愛作戰》的口碑收視都唔差,可惜內地觀眾淨係記得「 Laughing Gor」。 

有豐富登台經驗、舞蹈員出身又組過跳舞組合「風火海」嘅謝天華,一上到台立即搞氣氛,唱完《潛行狙擊》插曲〈獨行〉後,開始同觀眾吹水,「近年我去過好多地方登台,長沙武漢上海杭州都去過,唔知點解成日都嚟唔到廣州,我仲諗係咪廣州啲朋友唔掛住我呢?」聽到觀眾大叫「掛住」,天華更加得戚,用肉麻腔講:「我今晚撞聾,聽得唔清楚添!」粉絲再擘大喉嚨嗌,天華先收貨。
愈講愈興奮,天華繼續搞爛 gag,「嚟到廣州,即係講廣東話得啦,有冇人聽唔明先?聽唔明嘅話,我都係講番廣東話咋!」

走音照拍手

講幾句已冧到台下女粉絲迷晒,天華之後一口氣唱三隻歌,包括〈聽海〉、〈愛的初體驗〉和〈友情歲月〉。風火海出身的天華可能太耐冇練歌,不時走音同唔夠氣,好在夜場夠嘈唔多覺,加上天華唱到除埋外套咁投入,唱得差粉絲都收貨冇噓爆。
天華 09年做「 Laughing Gor」彈起,早前又同鄭嘉穎拍了內地劇《英雄》,在國內受歡迎程度絕對唔輸畀一班視帝。據知天華現時的登台價由 25萬人仔起跳,視乎時間同地點再調整。今次上廣州一轉唱 45分鐘, 25萬即袋袋平安,好過捱眼瞓拍劇喎!

視帝最高價

登台錢易搵,但唔同級數價錢唔同,三屆視帝如黎耀祥起碼收 30萬人仔先有得傾,相反生完女後愈撈愈霉的楊思琦, 1萬人仔搞掂!


黎耀祥 30萬以往靠黐住朱咪咪先有騷,今時今日貴為三屆視帝,騷價暴升至 30萬 1場。《壹週刊》圖片 

蕭正 20萬雖然未係一線小生,但蕭正楠勝在唱得,劇多知名度夠,騷價升至 20萬。 

滕麗名 7萬好耐冇新劇的滕麗名,食住 N年前《陀槍師姐》條水,都收到 7萬。《壹週刊》圖片 

楊思琦 1萬未婚生女形象插水,楊思琦騷價由 3萬跌至 1萬,兼要去品流較複雜的夜場。《忽然 1周》圖片 

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()