close


講到同中佬Vincent投資炒樓,Winnie忍唔住晒命:「賺過百萬只係其中一部分。」又稱2人在更早之前已夾份搞生意,但講錢唔講心嗰隻。

靠男人

《盛女愛作戰》完場,「盛女」Bonnie同人生教練Winnie繼續有得撈,齊齊在商台延續話題。 38歲Winnie繼續高調做人生專家,但本刊發現自稱失戀半年未有拖拍的Winnie,曾經跟一位中佬Vincent Kwok聯名開公司炒賣物業,短短一年賺過百萬,搵食都係要靠男人。


人生教練Winnie(梁穎妍)趁03年沙士爆發、樓市大跌時看準時機,同一名當時已年過30的男子Vincent Kwok合資炒樓,當年得28歲的Winnie原來已獨具慧眼,一年內連續買入港島大坑台和跑馬地雅谷大廈單位,兩層樓均持貨不超過一年,短炒都賺過百萬。

「同佢做過好多嘢!」
與中佬聯名開公司兼買樓,照理關係密切,但Winnie卻只稱Vincent Kwok為其投資partner。上週五(27日)在商台主持完新節目《大龍鳳》,她對本刊說:「我只能夠講我同Vincent只係投資partner,同佢做過好多嘢喎,唔記得咁多!(炒樓賺過百萬?)係有炒過樓、有錢賺,賺過百萬只係其中一部分,另外有其他投資同做生意嘅,有啲私人、有啲聯名咁囉。03年我28歲,Vincent同我差唔多年紀,第一次投資房地產係同佢搞嘅,家冇乜聯絡喇,淨係知佢未結婚。」識炒樓賺錢嘅筍盤都放過,Winnie走寶喎!

'03連入兩層

偉論夠爆
Winnie在《盛女》教人build up自己,其實她歷年亦發表過不少「偉論」,除了她的「男人皮鞋論」遭文化人梁文道狂寸外,其他言論其實亦語出驚人。 寧做敗犬「寧願做年薪過百萬嘅『敗犬女王』,都唔會兼唔好做年傷過百次嘅『敗筆女王』。」 自稱太后「話我係港女,我覺得我係太后。」 瘋狂做愛「情到濃時個個都會有,冇享受過瘋狂咁做(愛),真係要檢討吓自己。」 要愛自己「你自己都唔愛自己,點expect人哋愛你先?」 澎湃自信「我唔係走美女路線,但我入邊係澎湃嘅自信。」 ####


由陳志雲一手策劃的《盛女》延續至商台《大龍鳳》,人生教練Winnie就算被人鬧爆亦被點名做嘉賓主持。《蘋果日報》圖片


跑馬地雅谷大廈03年6月163萬買入、同年10月200萬賣出,賺37萬。《蘋果日報》圖片


大坑台03年以176萬買入,04年243萬賣出,賺67萬。


Winnie與Vincent於03年以公司名義聯名購入大坑台及跑馬地兩個單位,未夠一年賣出合共賺104萬,之後兩人聯名的公司亦告解散,可惜Winnie唔肯長揸,否則現時兩個單位分別超過800萬啦。


曾自稱好怕痛故不會紋身的Winnie,06年的一張泳衣照卻發現她左臂上有大型紋身,真係唔知佢邊句先係真!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()