close

林青霞 買穿窿衫誘老公

林青霞自從結婚後一直都養尊處優,全職照顧囡囡同屋企,雖然不時有傳佢婚姻亮起紅燈,但佢無視外間傳言,繼續自己生活。又難怪,如果邢李唔錫佢,又點會起間六億豪宅俾佢住。其實青霞三個女都已經長大,最細言愛今年都已經12歲,進入收成期。所以佢可以多時間寫書、出席慈善活動,又或者同好友陶敏明(狄龍太太)去飲茶、行街,生活好不寫意。

今年58歲青霞,平日衣著打扮清雅大方,但估唔到佢都有解放時候。本週一(13日)黃昏,青霞相約陶敏明去中環行街。青霞先入去miu miu睇衫,見佢對件灰色長款針織衫情有獨鍾。當時好姨覺得件衫平平無奇,但原來背後隱藏玄機,難怪青霞望住件衫後面咁耐啦!

背藏玄機

呢件衫前面雖然密實,但原來特別在背後設計。上下兩部份設計,下幅三角小布用繩繫在腋下同腰旁之間,不經意露出肉背,實在係個驚喜設計。難怪青霞花了不少時間研究後,仍有興趣繼續試穿上身。

青霞揀件咁古惑衫,都係俾老公睇,等生活有點綴。為保持神秘,青霞試穿時仍然住白色襯衫,未有機會睇清楚件衫特性同佢肉背,實在可惜。除揀衫之外,青霞同時襯埋手袋,可以見到佢對打扮非常認真。而冇買陶敏明就飲住咖啡陪佢,真係非常老友。最後,青霞時裝店睇足大半個鍾,雖然離開時兩手空空,但見佢咁鍾意件衫,好可能行完一輪之後會返轉頭買番。

大女嘉倩(張天愛生)開幼兒中心,努力自己事業。愛林就讀大學,細女言愛又開始讀中學。係時候同個老伴好好相處,一齊走埋住後日子。

放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()