close


Organic Heirloom Tomatoes Salad$138簡單以復古番茄、水牛芝士和火箭菜撈香草醬,番茄皮較厚,味道清新。 

試食王

Joey師兄拍拖茶室

容祖兒、劉浩龍(師兄)拍拖愈來愈高調,接連俾人影到睇戲、撐枱腳食日本菜、歎下午茶。喺半山茶室邊食 tea邊拖手仔,坐足成個鐘, Joey放低晒戒備咁鬆懈,環境肯定好 relaxing,氣氛好陶醉吧?

 

天后拍拖地點,當然要踩場試試, Tea Saloon by another fine day四月底先開張,老闆娘是岳少前度陳浥萍,前年開的 another fine day,寫信俾自己送 tea set,已經是女生圈子熱話。新店選址卑利街,如果唔似 Joey有師兄做司機,亦唔搭的士,要由中環沿半山扶手電梯上到摩囉廟街,行足十幾分鐘先到。清靜的住宅區小街,附近幾乎冇其他鋪,咁僻,唔怪得吸引天后光臨。
全粉紫色加小花園的外表夠搶眼,入到鋪,用餐區繼續以粉紫色配古典圖案,加埋水晶燈,全場只有女客人,浪漫感覺滿到瀉。新店比舊鋪大,行入啲仲有似小偏廳一樣的梳化位,樓底雖然較矮,但望落舒服,在場幾位太太坐足兩三個鐘。 Joey吃的 tea set原來分 Ladies和 Gentlemen's兩種, Ladies的有六款小甜品加四款鹹點, Gentlemen's就以鹹食為主,只有一小件朱古力蛋糕作甜品,另加招牌玫瑰 scone。兩位$498,貴㗎!五星級酒店收費,半島 afternoon tea($558/兩位),都只係貴少少,有名氣有 live band喎。


Full Monty All Day Breakfast Popover$168Popover(右上)似是空心的焗蛋糕布丁,即叫即焗熱辣香脆,炒蛋亦滑溜。 

Tea set中的伯爵茶 cupcake,約五毫米的 macaroon和鮮花點綴,玩到悶的 macaroon竟然仲做到驚喜。 

Afternoon Tea Set$498/2位兩位用可以叫 Ladies和 Gentlemen's各一份, filo撻和沙律特別好吃,主角 scone吃到玫瑰花瓣,花味頗重,相比之下,茶香較淡。

 

到少女侍應奉上餐具和食物就知原因。碟是英國設計師品牌 Katie Alice,三層架上食物的骰精緻,不是一般三文治、果撻等平凡貨色。樣靚,部分食物味道也出色,黑松露野菌 filo撻,層層撻皮薄脆得來毫不油膩,烏龍茶啫喱奶凍清香不過甜,就連 cupcake也綴上超迷你的 macaroon和紫蘿蘭,勁細緻。茶室亦供應午餐、沙律、 popover等分量較大的菜式。特別調配八種茶,例如 Earl Grey、高山烏龍加玫瑰等,入口茶味偏淡,不算驚喜。既然以 Tea Saloon為名,我期望更講究泡茶細節。不過,重要嗎? Tea set幾好味都只是 bonus,客人坐幾個鐘傾偈的多,都係貪靚貪高貴,鍾意佢夠僻夠特別,就似 Joey歎 tea也志不在 tea吧?


室內粉色主調,放滿茶罐、茶具、鮮花等裝飾,冧女 style,全場九成九女客人,男士行入去,都幾尷尬。 

自家調配茶葉,茶罐亦以粉色為主,可以當小禮物送俾女友。 

老闆投資約二百萬開店,布置講究,不過全店以用餐枱櫈為主,只有店內最角落的位置坐得最舒服。

評分

食物:★★★★
服務:★★★ 1/2
環境:★★★★
抵食:★★★

 

Tea Saloon by another fine day
地址:中環半山卑利街 80-82號
電話: 2525 8257

試食王

喜歡外出用膳,也喜歡誠實,不相信飲食網站的所謂評分,也怕了所謂食家獲得優待後的意見,情願隱姓埋名,真金白銀,測試飲食雜誌飲食網頁捕捉不到的真實一面。

Art Basel吃掉藝術品

首屆香港巴塞爾藝術展將於 5月 23至 26日於會展舉行,文華扒房推出藝術餐單,總廚 Uwe Opocensky創出一系列菜式,造型和配搭都充滿驚喜。例如以鵝肝醬捏成梵高耳朵造型,玻璃碟上鋪上太陽花,客人面前再放一朵,視覺感官一同享受。濃郁的番茄湯以金寶湯罐盛載, Andy Warhol的瑪莉蓮夢露肖像,以黃椒、蘑菇和洋葱茸去畫成,菜式本身也是藝術品。

地址:中環干諾道中 5號香港文華東方酒店 1樓
電話: 2825 4004
收費:三道菜午餐$708/位、五道菜晚餐$1,588/位
供應日期︰即日至 5月 26日(送藝術展門券一張, 5月 26日晚餐除外)

限量日本老店和牛料理


壽喜燒套餐$1,580 

中環稻菊再次請來日本名店大廚作客席廚師,今次輪到始於 1895年的老店「人形町今半」,和食主廚以黑毛和牛炮製火鍋及料理菜式,選用松阪、神戶等牛肉,油花多肉質軟滑。供應五道菜壽喜燒套餐,由日本總店女侍應為客人烹煮 sukiyaki,午市及晚市各供應三十份。另有五道菜鐵板燒套餐,午市及晚市各供應十份。

地址:中環金融街 8號四季酒店 4樓
電話: 2805 0600
營業時間: 11:30am-3pm, 6pm-11pm
供應日期︰即日至 5月 25日


撰文、攝影:試食王

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()