close


細咗一碼減足一年,近日露雲娜終減肥成功,以 125磅的縮水身形開演唱會。 

探熱針

的起心肝 肉婆露雲娜 一年剷走 35磅

絕跡樂壇一個世紀, 09年為撐老友賈思樂出山做嘉賓的露雲娜,靚聲依舊,但昔日唔夠 100磅「的骰」身形,已吹脹幾倍變 160磅肉婆。
重新掛牌,減肥事在必行。露雲娜花了一整年時間捱減肥餐,加埋中醫調理,雖以龜速減肥,仍成功剷除 35磅,由 XL回落 M碼。月底拍住賈思樂開演唱會的她,公開食足一年的減肥餐單,以 125磅的身形為復出傑作!

心臟有問題

廿年冇曝光,重踏舞台走樣身材,加速百六磅的露雲娜決心減肥。被歌神陳奕迅邀合唱《講男講女》,今個月底與舊拍檔賈思樂開演唱會,事業解封的她近日身形終於大縮水。
有指露雲娜因有腰患及長期肥胖致心臟有問題,不適合採用速成地獄式減肥,要將肉婆身材壓縮,零運動的露雲娜唯有愚公移山,花足一年時間,靠耐力捱減肥餐單,配合中醫調理、推拿當運動及中藥炮製的減肥浸浴,慢功出細貨。
循序漸進,反而更見穩定效果。露雲娜一年來體重有跌無升,穩中零反彈,成功剷走三十五磅肥肉。
上週四(五月九日),由百六磅減到得番一二五磅的露雲娜,為演唱會彩排後,隨即殺落中環一間中醫館,繼續減肥療程。身形比三年幾前縮細近一個碼的她,在中醫館逗留足四粒鐘始離開。


09出山 160磅09年她為老友賈思樂方音樂會做神秘嘉賓,但 160磅的膨脹身形出山,嚇 fans一跳。 

當年的她,身形嬌小,體重得 100磅左右。 

上週四,露雲娜在助手陪同下到中醫館調理身體兼做推拿減肥。

露雲娜光顧的中醫館,首席醫師是出名幫人調理身體,達致減肥及改善「三高」都市病。 

老公陪減肥

露雲娜說這一年減肥的過程,最痛苦是戒除暴食心癮這一關。
「我好易心跳加速,所以唔食得減肥藥,又唔做得運動,唯有從改變飲食習慣着手。以往每日飲幾罐汽水,食足五餐,日日冇甜品不歡,導致身體失調,嚴重水腫先至會咁肥。為咗瘦,我逼住食減肥餐,開始時因為心癮,成日偷食。好多謝我老公(第二任丈夫)同 Louie(賈思樂)做我減肥支柱,老公為咗幫我打氣,朝朝陪我食麥皮做早餐, Louie就成日鼓勵我,後來終於克服到,有恒心跟足減肥餐單指示咁食,加埋食中藥,堅持一星期做兩次推拿通淋巴去水腫,又做中藥浸浴等血液循環,四管齊下。
「花咗兩個月時間,開始見到成績。好記得第一次企上磅發現少咗兩磅,真係好興奮!從此暴食心癮冇咗,唔再覺得食得清淡係件苦事。一年減三十五磅對其他人嚟講可能慢咗啲,但咁樣對身體好又唔會反彈係值得。我會繼續減落去,目標減到一一○磅,食得清淡已經成為習慣。」露雲娜說。


露雲娜可以減走 35磅,全因按照這個減肥餐單指示食足一年。而在露雲娜的 fb,見她放上麥皮早餐及午飯一碗雪菜玉絲米粉,加四粒魚皮餃,清淡但分量唔算少,不用捱餓減肥。 

公開減肥餐單 

互相監察

好友減出成績,賈思樂坦言露雲娜受軟唔受硬,一年來只有氹唔敢逼,為了讓好友可在月底演唱會前再 fit啲,賈思樂亦齊齊 set下目標,互相監察鼓勵。「我四年冇做 gym,但為咗鼓勵 Rowena,我都食得清淡,亦玩番 gym,大家有共同目標就可以互相打氣。見到對方咁有恒心,大家自然唔敢偷懶。」賈思樂說。


在新城做 DJ時,因狂食消夜變百六磅肥佬的賈思樂,好明白減肥需要精神支柱,故為幫露雲娜減肥打氣,他也參與 keep fit,做 gym操肌。二人互定目標,令露雲娜減起來多份衝勁! 


露雲娜出山仍保持甜美歌聲,連歌神陳奕迅都被她吸引,邀請合唱《講男講女》。 

70年代二人以「金童玉女」姿態拍住主持無線節目《樂在其中》,又一起拍青春劇《青春熱潮》。相交 30年,近日他們再合體,於月底開演唱會。 

樂與露

賈思樂
參與 TVB《聲寶之夜》加入娛樂圈的賈思樂, 70年代憑青春劇《少年 15, 20時》成名,之後與盧海鵬、戚美珍在《歡樂今宵》中合演「蝦仔爹哋」更加深入民心, 95年一度退出娛樂圈, 2000年轉戰電台做 DJ, 11年將「蝦仔爹哋」搬上舞台。

露雲娜
至於集日本、菲律賓、中國及西班牙血統的露雲娜, 6歲已推出首張個人大碟《 VERY VERY VERY》。 14歲正式入行,代表作是日本卡通片《千年女王》主題曲《傳說》和電視劇主題曲《荳芽夢》,並曾在日本出唱片。
87年退出幕前下嫁攝影師 Sam Wong,二人育有一子,現年 20歲。與 Sam Wong離婚後,去年的露雲娜再婚。 09年以神秘嘉賓現身賈思樂音樂會,去年正式復出。


撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()