close


豬心九肚魚蠔仔湯飯$30供應十幾款豬內臟,包括豬心、豬腰等。九肚魚滾湯更覺鮮甜,若選蠔仔須加$2。大眼雞一條加$5至$7,平過打冷。 

庶民飯堂

足料生滾湯飯  肥仔生滾湯飯專門店

$28快餐店碟頭飯當正餐?別講笑了,幾啖飯幾片肉夠飽嗎?要大件夾抵食,始終是街坊小店最實惠。三月中在深水埗開張的肥仔生滾湯飯專門店,兩個肥老闆阮生和李生在荔枝角舊店以經營生滾湯飯起家,當時只做晚市,已引來大批食客幫襯。新店面積大一倍,維持一貫街坊價,$28任揀三餸滾湯,白飯另上。

 

賣點當然不只價錢平,老闆每日用豬骨、魚骨、蝦殼、藥材等熬煮湯底,絕無味精,飲落清甜不膩。任選生料多達三十幾款,肥牛肉丸菇菌魚蛋一應俱全,還有蠔仔、基圍蝦、九肚魚等,由老闆每日到北河街街市海鮮檔選購,有時甚至有賴尿蝦、田雞供應,視乎當日貨源而定。客人選好材料,老闆就會再加蔬菜用湯底生滾,另伴以白飯,大多數客人愛把飯倒進湯中混和來吃,但亦有客人分開吃,以嗒真飯味,因為老闆揀泰國香米煮飯,入口鬆軟有飯味。快餐店貨色,無得比。


即點即煮,豬骨湯底夠清甜但不太濃稠,用來做湯飯啱啱好。 

鯪魚球肥牛海蝦湯飯$31鯪魚肉是店內新鮮打製,海蝦則要加$3,送埋時菜,白飯分量足。 

三十幾款生料,大部分屬即日來貨的新鮮食材。新店附近有不少茹素街坊,特別增設多款素食料,如木耳、涼瓜、雪耳等。

 

肥仔生滾湯飯專門店
地址:深水埗基隆街 232號
電話: 2720 7711
營業時間: 11am-11pm




撰文:鄭鳳
攝影:譚旭堯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()