close


無論從高處俯瞰,抑或近距離觀賞,高 Ling瘦身不瘦胸,效果相當成功。 

同你吟一吟

高𥄫高 Ling高球

上個禮拜六(五月十一日),高海寧低胸裙出席烹飪活動。晒胸做評判,高 Ling仲要行嚟行去𠌥低身夾餸,令心口條事業線更深更長。

 

開完工,換過對鞋加件外套同朋友去 ifc行街飲 late tea。
外套冇扣埋拉鏈,加埋條裙一坐低就縮到上大髀,由高處望落去,高球一覽無遺。有料唔怕俾人睇,不過同行朋友就提佢拉好條拉鏈,高 Ling亦聽話照做。
為咗迎接泳衣騷,加上要同瘦到皮包骨嘅黃子華拍新劇《 My盛 Lady》,高 Ling搏命減緊肥,但依然可以瘦身不瘦胸,如果閣下唔介意,過兩招局部減肥益吓班姊妹好喎!




做烹飪評判已經食咗唔少嘢落肚,高 Ling去到 coffe shop再食,乜唔係減肥咩?

著短裙坐低,肉腿應該要再下苦功! 

食飽再去 shopping,高 Ling去咗書局買卡,話送俾媽咪慶祝母親節。 


撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()