close


身手不凡的阿之自爆:「雖然好鍾意打筋斗,以前住 hall所以得閒都會去啲冇人嘅 common room練習,人哋見到我跌親,做得唔好就以為我玩命!𠵱家 Poly啲人都見慣不怪!」 

Main Camp

帶起理大筋斗潮 準工程師變演嘢王

無綫綜藝節目《演嘢》,所謂絕技原來只係花式調酒、大胃王、心算神童之例,冇新意睇到打喊露!
理大亦有學生身懷絕技,就讀理大運輸系統工程系 Yr. 3的曾逸之,人稱斗王阿之,在理大無人不識,除了上堂或溫書到悶悶哋,會出圖書館外打筋斗提神,平日就算連打 30個側手翻亦當食生菜。「人哋飲咖啡提神,我就打筋斗,同學都睇慣晒!」
除了校內出名,難得是阿之將筋斗文化帶入理大,上月的大專聯校舞蹈邀請賽,他亦擔大旗負責高難度動作表演,教其他舞蹈員打筋斗,理大因此成為該賽三年冠,難怪朋友一見他就笑言:「喂!打個筋斗睇吓先啦!」

 

阿之是工程系學生、亦是兼職筋斗特技人,經常去不同場合表演打筋斗,雖然這份兼職令他廢寢忘餐,一星期練習 4日,每次 3小時,不停重複練一個動作,還要一星期練足 5次 1小時長跑,日日做 100下 sit up同掌上壓。

打筋斗犧牲女友

日日練功的阿之仍有精力參加 danso,他更將打筋斗融入舞蹈,有新意有難度,成功幫理大奪得三連冠!「開頭只有我打筋斗,之後排舞師都覺得加筋斗元素有睇頭,所以叫我教其他 dancers,令成隻舞更好睇。」為了令毫無底子的同學上手,他更通宵達旦犧牲同女友拍拖時間訓練隊友,「我覺得好值得,因為其他大學見我哋咁成功,都開始加入空翻動作!」


J.C.多 NG阿之(左一)前年有份參與《熱浪求愛戰》,「個個演員都好肯捱,不過我較為欣賞 Jessica C.,夜晚六點不斷打拳打到第日一點,不停 NG都無怨言,再攰都係飲吓水聽吓歌,唔係個個女仔頂得順!」 

箍女神第一次拍戲就能同女神周秀娜有對手戲兼箍住對方,「同到娜姐拍戲好開心,不過我冇話畀啲朋友知我有得箍住佢,費事佢哋葡萄啦!」 

 

成功將筋斗文化打入理大,阿之亦有幸參與電影動作指導,前年因為楊盼盼老師介紹,有機會在電影《熱浪求愛戰》做動作指導,教女神周秀娜、 Jessica C.及傅穎動作,還有機會同周秀娜有對手戲,由於他是行內最年輕的筋斗特技人,以為在娛樂圈有運行,不過阿之仍打算選擇做個平實的交通工程師,「人哋睇我哋動作好似好型,不過玩咗 4年時間畀晒筋斗咁滯,確實有苦自己知,四年內雖沒有大傷,但撞傷、扭親成日有,而且肌肉負荷好大,針灸同拔罐每兩個月睇一次,連阿媽都為我學按摩及跌打,希望有事可以幫我捽吓。」


同學見慣有「筋斗王」之稱的阿之是 Poly紅人,筋斗了得之餘又是 danso成員,拍攝期間,有阿之相熟同學經過都笑笑口說:「嘩,又係你呀!又做訪問呀?」同學都見慣不怪! 

拍攝當日適逢下雨,但經驗豐富的阿之卻一句:「得!冇問題!」儘管地面濕滑,阿之輕易就跳出一個 flash kick動作,「練得多就有信心做㗎喇!」 

爸爸詐型

現在 Yr. 3的阿之都飽受父母壓力,爸爸對兒子高風險兼職有微言,「未入大學前,阿爸話唔讀大學做呢行都 ok,𠵱家我做咗大學生,佢就轉口風話:『點玩都好,快手讀埋個學位先!』」雖然阿之好景每月可賺 2萬多元,但收入非常不穩定,將成為工程師的他最終仍選擇麵包,放棄理想,「因為工程師入行每月平均有近 3萬元,打筋斗最多我只會在禮拜六日當兼職算啦!」


阿之(右三)有份參與今年大專舞蹈賽,其中加插了筋斗動作的反國教舞蹈,在 YouTube吸引超過 20萬人點擊。 

全身傷雖然打筋斗只是兼職,但阿之為打筋斗打到五癆七傷,每隔兩個月便要針灸和拔罐,調理身體,「以前住 hall,同房知我拔完罐仲唔畀我喺房除衫,佢話咪嚇親佢喎!」 

教院仔潮玩極限抱石

不少中學新興玩攀石,而近年美國更流行 X-game抱石運動亦入侵香港,玩家只需在室內抱石場,在毫無安全帶的情況下,任意在牆上攀爬,無論體力及技巧都比一般攀石大得多。
一班教育學院體育系同學亦希望將抱石帶入校園,體育系 Yr.4 Steven(小圖)說:「由於香港地少,所以抱石好快興起,好似觀塘、美孚等工業大廈已經開咗抱石場,抱石唔似得攀石只係不斷向上爬,玩家可以向任何方向攀爬,並可以作出跳躍及花式動作,雖然冇安全帶,其實好安全,因為每位玩家玩前必須學「跌」,而且場地有厚墊及工作人員睇實,女仔同 12歲以上小朋友都玩得。
Steven及一眾同好打算帶入教院搞抱石學會,但學校仍未了解暫時不贊成,「我哋會繼續游說校方,畀佢哋知道好安全,希望可以搞得成。」


 

Main Camp:
Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。


撰文:校園組
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()