close

今年娛樂圈喜事特別多,陳慧琳誕下第二個兒子小龍包後,正積極收身,暫時專心在家照顧兩個兒子。而懷着巨B的楊千嬅,將於6月18日剖腹產子。羅敏莊也趕尾班車生龍B,昨日爆出已有兩個月身孕,而恨做媽咪的梁詠琪還在努力當中,她表示做完下月的台灣個唱,將會全力造人。

羅敏莊懷孕兩個月
龍年娛圈喜事又添一宗,羅敏莊(Mimi)09年與拍拖多年的陳國邦結婚,近日發現有了兩個多月身孕,趕做龍年媽咪。

「老公鍾意教小朋友」
據悉,現年37歲的Mimi近日發現作嘔作悶及月事遲遲未來,加上她近日忙於綵排明日和後日在灣仔伊館舉行的首次個唱「真.Sing.情」,令她一度以為因為緊張及壓力所致,加上腹部微微隆起,令Mimi以為自己正在「谷M」,於是欲進食龜苓膏清熱解毒,她的朋友獲悉後加以阻止,建議她先驗孕較為安全,結果Mimi發現有了兩個多月身孕。記者昨日致電Mimi求證懷孕消息,她未有否認,並說:「Rehearsal時有啲唔舒服,食嘢食得好唔定時,個胃成日囉囉攣咁,唔知係咪壓力大。」問Mimi是否渴望做媽咪時,她說:「我自己冇plan到生BB,一路以嚟想同老公過二人世界。如果有嘅話都OK嘅,因為我老公好鍾意教小朋友,所以有嘅話就畀佢教囉。」 Mimi明晚和後晚將開個唱,可擔心演出對胎兒構成影響?她未有正面回應,只說:「因為有啲唔舒服,個胃成日『鍊吓鍊吓』咁,又唔係胃痛,又成日肚餓,食好多嘢。」那麼可擔心演出受影響?她說:「我諗自己意志係好夠,但我希望體力好啲,因為成日好眼瞓好攰咁。」採訪、攝影:何慧斯


陳慧琳剛生完第二個兒子後,千嬅與羅敏莊都趕做龍年媽咪,而梁詠琪仍在努力造人。 設計圖片及對白


陳國邦09年與羅敏莊結婚,二人即將榮升爹哋媽咪。 資料圖片


羅敏莊(左二)日前與個唱司儀李志剛(左一)等,研究演唱會當晚播放的片段。


羅敏莊上月底在佐敦綵排個唱時,仍未知自己已懷孕。

千嬅:個仔成日踢我

 

 
楊千嬅現懷胎6個月,預產期為6月中,原本她是想順產,但因為她懷的胎兒好重和好大,為安全起見,醫生建議她剖腹產子,預計剖腹日期在6月16至18日之間,問千嬅是否找高人擇好吉日和吉時?她昨日在電話中說:「冇特別搵人擇日,只不過醫生話呢幾日最有機會作動,所以到差唔多嘅日子,我要隨時準備生啦,其實家心情好緊張同期待。」
由於胎兒越來越大,現時千嬅行幾步路都覺得很辛苦,她說:「如無必要,我都盡量唔出街,因為個胎好重,個仔又頑皮,成日踢我,所以都係乖乖哋喺屋企同樓下公園散吓步就算啦!不過今晚我會出席《春嬌與志明》慶功宴,因為部戲有好多宣傳我都做唔到,我都真係唔好意思。」

胎兒重兩磅多
《春》片大收旺場,昨日千嬅接受商台節目電話訪問,對於彭浩翔有意待她產後,找其囝囝開拍第三集一事,千嬅即說:「彭浩翔係講過吓,丁生當佢講笑,小朋友要以讀書為主,唔好冇咗童年。」千嬅透露胎兒重兩磅多,她說:「大肚至今重咗20幾磅,之前去做檢查,醫生話BB重兩磅幾,不過都係估計。」問千嬅生B後會否學陳慧琳般公佈喜訊?她說:「好難估計到,隨遇而安,都唔知生完個樣會點,我好貪靚,如果生完好烏歪就唔好啦。」採訪:譚倩宜


懷胎6個月的千嬅,笑言BB很頑皮,經常踢她。 資料圖片


千嬅與丁子高的兒子將於6月出生,兩人均很期待。


《春嬌》票房狂收,千嬅昨晚挺巨肚出席慶功宴。 微博圖片

梁詠琪:我都好想有

 

 
梁詠琪(GiGi)與西班牙籍老公Sergio去年結婚後,一直好努力造人,希望盡早建立三人世界,之前有報道指GiGi已懷孕兩個月,但她否認,日前本報記者又收到讀者報料,指上周五曾目睹GiGi在老公陪同下,在中環的衡怡大廈出現,該大廈有一位很出名的婦科醫生,GiGi是來看這名醫,看她行路很緩慢,估計她應是有身孕。
昨日記者向GiGi求證,她在電話中說:「我都好想有,但上個禮拜五我只係去做例行檢查,並唔係有咗,如果係有,我實話畀大家聽,等大家分享我呢份喜悅,下個月我仲要去台灣開演唱會,手頭上有咁多嘢要做,我諗等做完演唱會後,我會同Sergio一齊努力㗎啦,希望快啲有好消息公佈啦!媽咪叫我未有時,唔好成日提住呢啲事,最好等有先至講。」

珍惜二人世界
看到圈中好友陳慧琳和楊千嬅都有自己的孩子,GiGi不諱言恨做媽咪,但這些事情她都明白急不來,一切順其自然。不過她與老公已有心理準備迎接小朋友來臨,現階段未有身孕也不是壞事,因兩人結婚不夠一年,既然可以再過一段日子的二人世界,他們會很珍惜。採訪:葉雪


梁詠琪上周現身時被傳已成功懷孕,但原來中空寶。


自從GiGi老公Sergio調來港工作,兩夫妻都很努力造人。

Kelly:小龍包飲人奶

 

 
陳慧琳(Kelly)上月21日入院剖腹誕下次子「小龍包」劉琛,她日前已帶BB出院回家團聚,全家喜氣洋洋,升呢做哥哥的「蝦餃仔」劉昇非常體貼細佬,Kelly昨日在電話中說:「蝦餃仔好乖,佢見細佬成日瞓,蝦餃仔喺屋企保持安靜,畀細佬有覺好瞓。」
轉眼小龍包前日便出世十二朝,Kelly已準備好薑醋派親友,她又聽從長輩吩咐好好坐月進補,她說:「我有用薑水洗頭,我剛出院幾日食得清淡啲,方便餵人奶,過幾日就會開始進補。」為增加奶水,Kelly每天都會飲魚湯,今天剛兩周的小龍包體重已增到7磅。

「佢好鍾意冲凉」
Kelly在陪月幫手下,每天都替小龍包洗白白,她說:「佢好鍾意冲凉,不過BB實在太細,我一定要陪月幫手,暫時仲未可以一個人自己同BB冲凉。」Kelly也絕不偏心,也有為蝦餃仔冲凉,坐月期間雙手沒停過照顧兩子。當囝囝先後睡了,Kelly便會揀歌,為下月錄新廣東唱片做準備,她說:「我唔心急復出,但好多廣告商都開始搵我做嘢,我點都坐月唞夠先開工。」為讓親友分享小龍包出世喜悅,Kelly計劃待他本月19日滿月便向傳媒發放全家福,小龍包才正式曝光,同時美心早已替Kelly安排好滿月禮餅,屆時她會送給親友享用。採訪:比華利


Kelly上周一出院時,身形非常苗條。


鍾珍上周到醫院接小龍包出院,BB最愛睡覺。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()