close

 

面對面

尼采說,遲到的青春是最持久的青春,尤其是靠臉孔吃飯的,不惜扭盡六壬,力抗歲月。得天獨厚如樂瞳,明明芳齡25,偏偏臉蛋跟時間不接軌,去年演活《點解阿Sir係阿Sir》反叛中學生「中女」,到《當旺爸爸》愛發明星夢的大學生「高如寶」,成了無綫新紮「少女」代表,然某程度也叫她原地踏步。
「我都希望可以呢個身高、樣貌,殺出一條血路囉!雖然我都係keep住做一啲少女呀、妹妹嘅角色,但我都希望可以叫大家留下印象。始終嵋家在TVB呢啲角色唔多,但都希望當大家諗起『阿妹』,就會諗起我。」
當然不想被局限,樂瞳說:「我梗係唔想去到30歲,都仲做緊人哋阿妹啦;就算要做人阿媽,都有做人阿媽嘅發揮。但機會真係唔到自己控制,好似唯唯(梁烈唯)已經30幾歲,都係做緊少年。」
童顏既可是殺着、也可是負累,真的成也青春、敗也青春。不過仍有青春透支的人,畢竟是幸運的

當旺阿妹
原名叫龔茜彤的樂瞳,5年前趁讀樹仁大學BBA課餘時間任模入行,06年參加過《美女廚房》和《一擲千金》,也諗過訓練班,到09年進軍樂壇,拿過叱咤「生力軍女歌手銅獎」,可惜時不與我,惟有返回TVB重新開始。賣唱功賣演技都無功而還,偏偏「本色演出」扮中學生,卻拯救了樂瞳兜兜轉轉的演藝事業。憑演少女打響名堂,這次在《當旺爸爸》的戲分,甚至緊貼鍾嘉欣等主角。
始終我舊年先可以多戲拍,呢啲情況仲可以接受嘅,但過多幾年都係咁嘅話就係苦況。呢排拍緊嘅都係做一啲少女(角色),在《大太監》做一個有少少心計嘅妃子,都係一個新嘅突破啦,終於脫離咗做妹仔。但係其他好似《護花危情》、《情越海岸線》我都仲做緊少女……在《情越海岸線》我做一個好(喜歡)蒲嘅女仔……平時在屋企人面前好乖,後來識咗啲壞人就沉淪咗。
我都想做多啲唔同嘅角色畀人睇,唔係淨係做少女或者反叛嘅(角色)。我都希望話畀人知我都可以做到成熟嘅角色㗎!我家成日出街,啲人都問「點解你真人咁靜咁斯文?我以為你會好似『中女』咁添。」

女神與樂小姐
其實個樣可以靠化妝髮型補救,雖然我係生得矮,都可以做到好成熟嘅(感覺)。只不過大家家畀我嘅定位都係少女。反而入行時唔識化妝,會將自己化到好大個,所以好多TVB嘅化妝阿姐都話「點解你個樣愈來愈細個嘅?仲細過你啱啱入行嗰時!」……(童顏)係可以擺多幾年嘅,好多人都同我講「有得做少女就梗係做多幾年啦,唔通做人媽咪咩?」但在電視台競爭好大,我個樣會有啲限制,希望再浸多幾年,等我演技成熟嘅時候,可以做到《宮心計》呢啲戲。家做住阿妹先,累積多啲經驗,或者遲啲可以做人家姐,帶一個訓練班(出來)嘅妹妹呢。一步一步嚟啦,由我行出訓練班,我就知自己唔係一步登天嘅人。


《當旺爸爸》播出一週,熱心網友已在維基百科上替樂瞳更新個人檔案資料,更如此補充寫道:「樂瞳於溫馨喜劇《當旺爸爸》首度擔任第三女主角……被指有機會競逐《萬千星輝頒獎典禮2012》『最佳女配角』及『我最喜愛的電視女角色』獎項。」「我覺得自己幾幸運,每次有劇出街都會有網民支持,都好開心有呢啲觀眾緣。」之前她被封網絡女神,但有網友質疑其認受性,甚至咬定有打手造勢。舊年播《阿Sir》時我有上網睇過啲留言,我從來唔覺得自己係女神。好奇怪,出到去無論係傳媒、工作夥伴、周邊嘅人;甚至街上見到我嘅妹妹,都叫我「女神」,咁我都會話唔好咁叫我,最怕人哋稱呼我做「樂小姐」同「女神」。因為大家心目中嘅樂小姐,係位高權重、好有威嚴,我就好怕呢一個稱呼。


而「女神」從來都係大家畀我嘅稱號啫,其實佢哋(網民)有好多女神,都係日新月異嘅,出咗新一個就唔會記得我㗎啦。我曾經可以成為系列入面其中一個,都覺得好開心。我諗我係偏向學生、阿妹嗰種感覺嘅女神啩,可能我着校服令到大家諗番以前讀書嘅嘢啩。樂瞳在大澳土生土長、中學時才舉家搬至東涌居住,自言是一個「好低調、亦唔覺有男仔對我有興趣」的女生,甚至初戀也是在中四時才發生。我細個唔受男仔歡迎,好樣衰㗎。我化咗妝都可以(看來)好sweet、好sweet,但以前唔可以化妝,本身戴住副眼鏡,比家肥十幾磅,咁你覺得我可以有幾吸引呢?同埋條裙又長過膝頭,唔係《阿Sir》嗰條裙咁短。女同學會覺得我係班花,但男生就覺得我係豬扒,哈哈,好極端。

好冇安全感
入行近5年,事業逐現曙光,身為長女的樂瞳,終於有能力交出第一份家用。「一入訓練班都唔係搵得多,成廿歲人畀唔到錢屋企人,自己都唔好意思。身邊嘅朋友仔、同學仔都搵到份好穩定嘅工作,畀到家用,但我連自己都未養得掂,仲要屋企人問番我夠唔夠使,驚我搭車搭晒啲錢,會冇錢食飯。」一直以來,我嘅目標係最基本畀到幾千蚊屋企人都好吖。之前有次爆show,收到5位數嘅錢,但講緊係一年先一次,同普通人返工除番條數,都係差唔多。……但家每個月都畀到5位數字家用囉。以前要節衣縮食,因為住得遠,車費都佔人工一大半,所以要好慳,我連街都唔敢出,盡量少買衫,買都只敢買好平,一個月只敢買一次。就算家賺多咗……我都唔會畀自己買嘅嘢貴過4千蚊,之前媽咪個銀包用爛咗,我就送咗個Chanel銀包畀佢,仲貴過我自己用嗰個。


我想盡量儲起啲錢,因為我好冇安全感,成日都覺得如果唔好彩將來又冇嘢做,都希望有錢應付到。身邊朋友都奇怪,話晒你係明星,點解唔買名牌袋,其實我都想買一個袋、好想獎勵一下自己,但係幾萬蚊一個袋喎,咁不如留番將來買架車或者租樓住實際啲啦!我好需要安全感、諗嘢又好悲觀,甚至已經諗到將來嫁唔到人,都起碼有能力養自己囉。男人係靠唔住,特別係有錢嘅,呢個世界咁多誘惑,除非佢可以令我相信佢唔可以冇咗我,咁我就相信我哋可以永遠係一齊,但愛情都冇永遠。可能我睇好多葉念琛嘅戲,覺得男女之間都係呃呃氹氹,於是覺得自己靠自己係好驕傲。

男人靠唔住?
之前曾在訪問中,問及無綫另一位童顏代表郭晉安,如何看童顏演員戲路狹窄,他解釋:「你唔會見佢做到一個時裝劇嘅主角,佢只可以做到一個好重要嘅角色,會有一條愛情線,但佢上面要有一個阿哥、家姐,因為觀眾嘅共鳴位唔會在佢身上。」但跟我說出「男人靠唔住」的樂瞳,以異常堅定的語氣道出:「我唔係港女、唔係市儈,但如果男友負債嘅話,我未必有能力幫到佢,呢方面我會小心謹慎,要好認識同清楚對方先敢在一齊。我覺得搵到嚿錢,應該易過搵到個可靠嘅男人。」只得5呎2吋的她,突然氣勢變強,何其壓場。葉念琛下次開戲,不妨考慮一下這位「樂小姐」。 ####


樂瞳在《當旺爸爸》中算係第三女主角,「我同爸爸(夏雨)、大阿哥(麥包)最好傾,佢哋會睇我點做戲,然後幫我執。」


去年樂瞳憑《點解阿Sir係阿Sir》的援交學生妹「中女」角色,被網民選為「高登女神」。「其實我本身好乖,但自從『中女』之後就有好多監製搵我做反叛女仔。」


在新劇《大太監》中樂瞳飾演其中一位妃子,跟飾演同治帝的梁烈唯和扮演皇后的唐詩詠有不少對手戲。


08年樂瞳獲DJ Tommy賞識,先後推出過兩張EP,更奪「叱咤樂壇生力軍女歌手」銅獎,去年已轉投星煥國際,預計今年底推出唱片。


去年台慶頒獎禮,樂瞳殺入「飛躍進步女藝員」最後五強。「咁自己都有信心攞獎,最後馬賽攞到自己都覺得正常嘅……咁我覺得自己仲有機會再提名嘅。」


06年,經model朋友介紹,樂瞳以原名龔茜彤參加《美女廚房》的「美少女廚神」比賽,輸給冠軍賈曉晨,後來她卻加入藝員訓練班。


樂瞳父母(右、中)為大澳原居民,家庭生活簡單,弟弟現為大學生,她有感自己有養家責任:「屋企唔算有錢,咁始終我應該要照顧屋企人。」



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()