《 FACE》送禮

鄭融送 Cellbone護膚精華一 set 5支價值$1,200

香港春夏天氣反覆,皮膚當然要更加呵護,所以即將出新碟的鄭融( Stephanie),今期便誠意送出一 set 5件價值$1,200美容產品,同讀者分享有「精華素專家」之稱的 Cellbone精華素,呢個品牌出名以「速效更生醫學美容科技」研發產品,想好似 Stephanie嘅皮膚咁潤澤?即刻上《 FACE》 fanpage參加抽獎啦,一 set 5支精華素,名額 1個,快手啲啦!
讀者快啲登入本刊 facebook fanpage like,成為我哋專頁會員並分享連結( share),或用手機嘟上面的 QR code,答啱問題贏保濕精華及電影戲票。

 

 

FACE 66折換購賀 50周年電視紀念

手塚治虫筆下的小飛俠阿童木( Astro Boy)喺日本卡通人物中勁經典,今年係電視卡通片誕生 50周年紀念,阿童木化身成 3D水晶拼圖人形,考你智慧及耐心,原價$120,現以《 FACE》 fans價$80優先益讀者,名額限量 48個!

請於星期一至五早上 9時至晚上 6時、星期六早上 9時至下午 1時致電熱線 2342 3380預留,再連同用印花,前往長沙灣長順街 1號新昌工業大廈 9樓 5B室愛立實業有限公司認購!
•本商品並非玩具,為益智及裝飾用途。
•本產品適合 14歲以上人士。
•本產品含有細小配件,請勿交予 3歲以下兒童,以免誤吞引發窒息。
•如有任何爭議,一切以愛立實業有限公司最後決定為準。


原價$120FACE價$80 

總共 40塊 

送《救婚 365日》贈券× 30

《救婚 365日》( I Give It A Year),製作班底炮製過《真的戀愛了》和《 BJ單身日記》兩套經典愛情片,咪以為又係愛情小品,今次加埋《波叔出城》編劇 Dan Mazer,在英國被評為「近年英國最爆笑喜劇」。
故事講小說家祖舒( Rafe Spall飾)同 PR女強人( Rose Bryne飾)相識冇耐就閃婚,卻逐漸發現彼此生活極不協調,慢慢令兩人質疑對方是否自己的理想伴侶,婚姻快將一周年,兩人能否重修舊好,還是及時回復單身?
《 FACE》現送出電影贈券 30張(可在 4月 18日開始使用),名額 15個。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()