close


深水埗派飯人 Benson TsangBenson堅持每月尾到深水埗向弱勢社群派飯派物資已經兩年,愈派規模愈大,傍晚在玉器市場天橋底指揮兩百名義工及維持過千名輪候人士秩序,仍然神態自若。 

搜尋氣

浸大生亂攞着數 派飯首領:我冇鬧錯佢哋

上月底,浸大生上莊呃贊助事件,熱爆 fb,引發全城聲討。揭發事件的 Benson Tsang認識北河街良心小店東主明哥,正是因為 Benson自掏腰包自發幫助深水埗弱勢社群已經長達兩年,兩年來全靠明哥不計成本全力支持,義工們才能夠用超值價 22蚊,買到三餸一湯飯盒送到有需要的人手上。
上周六( 30日),記者直擊平等分享行動成員冒雨在深水埗聚集派飯,雖然浸大學生最後認錯,但 Benson怒氣未消:「我冇鬧錯佢哋,再俾我揀,一樣會鬧,仲會鬧得再激啲!」

 

我正職係做室內設計師,香港讀書,中環開公司,從來冇接觸過弱勢社群,直到兩年前政府派 6,000蚊,我覺得政府有錢,應該擺喺更有需要嘅人身上,我哋有工作、有經濟能力,交得稅,冇諗過政府會因為一個政治原因咁樣去散啲錢。於是我搵咗 10個志同道合嘅朋友,大家都攞咗呢 6,000蚊出嚟幫人。呢個行為都係一種對政府嘅控訴同抗爭, ok,你唔做,我幫你做!
由兩年前開始,我日頭對住 180度無敵海景,去南區啲獨立屋睇景見客,夜晚就喺深水埗,對住一班冇樓住冇飯開嘅人。一個人去到低點,應該踩佢一腳定扶佢一把呢?問 10個人 10個人都話應該扶持,但實際做嘅人有幾多?我哋唔係組織亦唔係社團,我哋就係一班行動者,好似一盤散沙,但能力大過凝成一嚿石!


浸大事件主角、北河燒臘飯店東主明哥當日亦如常到場支持派飯行動,兩年來風雨不改出錢又出力。 

浸大事件最後由 Benson提議, 5個學生團體集資向明哥買飯唿解決。而上週六當天, 5個莊都有同學到場支持平等分享行動,幫手派飯。 

 

每個月最尾一個星期,佢哋啲綜援差唔多用晒,我哋就會出動派飯,呢兩年來,得到好多小店支持,包括明哥。 22蚊三餸一湯,仲要大大盒,邊度搵?呢班大學生,用緊政府資源上大學,走到去全香港最窮嘅社區,去分享明哥嘅資源。我計過,明哥資助佢哋嘅錢,夠買 227張飯唿,夠一個露宿者食 7個半月,而呢啲資源,卻俾佢哋攞去就職典禮招呼班着晒西裝有樓有車嘅人,最終可能食一半掉一半添!班學生同明哥開會,枱面擺晒 iPhone、 iPad,求其攞一個出嚟,又係夠人食半年飯!同樣嘅資源你話應該用喺邊?你話,點唔令人憤怒?


撰文:朱小博
攝影:周凱瑩

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()