close

面對面

和高主教對話 高皓正

35歲的高皓正與本刊有些淵源, 15年前,他參選了本刊前身《便利》舉辦的首屆全港大專院校校草選舉,因而入行。
不過, 15年前的高皓正,和 15年後的高皓正,判若兩人。
15年前,他是「中大謝霆鋒」,有腦有樣有才華、拍劇唱歌多廣告、多情風流換畫多過換衫,終於有日換出事,二千年被控強姦,最後撤銷控罪。
15年後,他成了「高主教」,有一大套理論教青少年戒自瀆,亦有能耐為女藝人一家三口驅魔,於是被高登巴打和 facebook網友民選成為本地最具影響力的基督徒,尊稱他一聲高主教。

 

記者是無神論者,既不相信有神、亦不相信有鬼,親身經歷告訴我,在最困難的時候,真正出錢出力扶持包容的,是實實在在的家人、朋友和同事,而不是甚麼虛無飄渺的宗教。
高皓正告訴我,最近人氣升、訪問多,當天就有三個訪問在身,第二天還要上機與太太飛往泰國度假造人,臨飛前百忙之中加插本刊訪問,正是因為有一把聲音告訴他,要會一會我這個無神論者,要告訴我神是愛我的。
這個訪問結束以後,我還是不相信有神、不相信有鬼,但是我相信高皓正臨走前堅持為我祈禱的誠心和善意。最後總結,教戒 J又不是教殺人,戒不戒 J是你的自由,可是教戒 J的人,何罪之有?

戒 J路上跌倒過


相隔三天,高皓正先搞戒 J再幫人驅魔,被民間封為高主教:「我係講緊如何自由地選擇不自瀆,唔係話自瀆係錯。被誤解唔緊要,我係為自己信念而活。」 

「首先我要澄清,之前有報道話我結婚先開始戒 J,其實我戒 J已經戒咗十年,二千年出事之後,我想戒埋婚前性行為,不過唔成功,途中跌倒過。」
據高皓正回憶,在中大哲學系就學期間,自己與相戀七年女友分手,最失落的時候,姐姐兄弟各有各忙、爸爸在內地經商,碰巧自己選校草入行,「中大謝霆鋒」大名響徹校園和模特界,在最孤獨最需要愛的時候,自己選擇了到處拈花惹草填補空虛。
「我冇試過一腳踏兩船,不過校內同學、校外 model,隔幾個月就換畫,有時係新識、有時又同舊嘅糾纏不清,有一次被前女友嘅男朋友打,仲告我強姦。嗰次俾佢用刀降住,我真係可能會死,從此以後,我重拾信仰,想戒婚前性行為。你可以話沉溺拍拖同性係成長必經階段,但係我覺得有啲嘢其實可以選擇有得避免,好似我咁,無啦啦多笪𤶸,何必呢?」
在戒婚前性行為的過程中,高皓正說跌倒過。我理解成,即是性慾戰勝了聖經。

 


98年出道、 08年才推出個人福音專輯,入行 15年,高皓正其實唱得又作得,最出名係專輯內收錄的〈不要驚動愛情〉被鄭秀文翻唱大 hit。 

「用我哋信仰嘅 term,係跌倒。但係跌倒有時唔係戰勝唔到個慾望咁簡單,有時呢啲嘢都係互動㗎,我都唔係冇吸引力吖……人哋同你拍拖,都有人哋習慣,你唔做,佢會覺得你唔鍾意佢……」
OK…… anyway,直到 08年遇上現任醫生老婆,小兩口的確在婚前守了貞,直到 10年結婚後才有性行為,婚後有喜,生下現時剛滿一歲的女兒——高純意。我在想,這對基督徒總算說到做到,好過黃貫中同朱茵,不過咁,遇着另一半是朱茵,想要不「跌倒」,確係不容易。
「黃貫中同朱茵,仲有謝安琪同張繼聰,我覺得可以由另外一個角度去睇件事。好多基督徒因為佢哋先懷孕後結婚而鬧佢哋,佢哋大可以避免俾人鬧,而選擇落咗個 BB、唔話畀人知,佢哋結咗婚、面對佢,都係好事。」

 


致力福音工作外,都要搵食,高皓正去年幫亞視拍完電視劇《親密損友》後,現時是香港電視王維基旗下藝人:「搵得唔多,同太太仲係未有錢買樓。」 

事實上,近年有些人對基督徒印象每況愈下,真的多得那些矯揉造作的名人明星不少。除了講一套做一套的黃貫中,不得不提還有陳振聰失驚無神高調受浸,以及圈中四大處女之首王君馨,每次行性感都要人神交戰問過神旨意,高主教對此表示,真心定假意,到審判日就見真章:「聖經話過,當以色列復國後,就離大審判唔遠。全世界冇一個國家復到國,係得以色列被滅國幾千年後仲得以復國,我唔知係幾時,但係好多條件都符合,就嚟到大審判。相信大審判嘅人,一定唔會做壞事,因為大審判以後,神會畀番個肉身我哋,所以上天堂定落地獄,肉身落到地獄一樣要經歷萬千痛苦。有啲人受浸嘅居心,我真係唔識判斷,但係作為天父爸爸,佢會歡迎每個兒子回到佢身邊。

 


早年在三千呎大屋兼私家 studio接受雜誌家居訪問,被指富二代:「我屋企係小康之家,嗰度其實係朋友屋企,我哋拍檔喺佢度做音樂。」《忽然 1周》圖片 

至於王君馨,我好欣賞佢嘅故事,佢寫咗封信畀未來老公呢件事,我都受到啟發寫咗〈愛上未愛上的你〉。換個角度睇,佢當耶穌係男朋友,每次着衫前問過男朋友意見,都係尊重啫?其實冇王君馨,鬼知無綫有四大處女咩?我去過好多女子監獄同女童院探訪,好多女仔十二歲就墮過兩次胎,又有啲人曾經被朋友輪姦。其實啲女仔如果知道香香姐姐、亞男姐姐都可以守得住處女之身、知道原來處女膜呢樣嘢可以睇得好寶貴,佢哋嘅命運就有機會被改變。我最近睇《時代雜誌》全球一百位最有影響力人士選舉,名單上嘅人都有一個共通點,就係有娛樂性、別人對佢哋嘅事有興趣。我高皓正,做咗十幾年娛樂圈,仲係租緊樓住,冇乜錢傍身,賺錢我唔志在,但係啲人話我博上位,我承認,可以嘅話,我巴不得更多人識。娛樂圈係一個好好嘅平台,公眾鍾意知道呢個圈嘅事同人,如果係好事好嘅想法,真係可以影響好多人。」

祂是爸爸亦是情人


原名高萬華,高皓正 98年獲得《便利》校草第五名,還代表香港在菲律賓贏得高校 Mr. Talent殊榮:「我有啲吸引力,入行後又識多好多人,所以感情生活曾經好混亂。」 

一家人都是基督徒,六歲那年,母親肝癌逝世,高皓正說,因此一度懷疑過自己的信仰:「爹哋都質疑神,媽咪好好人咁虔誠,點解要帶走媽咪唔係帶走佢。我哋幾兄弟姐妹都問上帝,乜你唔係全能咩?點解唔可以醫好媽咪?要知道,唔係所有嘢都係神安排,佢只不過教我哋愛,同畀咗一雙手我哋,用呢雙手去醫人幫人定統治人,係人自己選擇。最後,我選擇相信神,相信媽咪係去咗一個好好嘅地方,享受緊前所未有嘅快樂,有朝一日,我哋一家會喺嗰度團聚。」

神亦關愛陰陽眼


10年 3月,高皓正與拍拖年半的皮膚科醫生陸凱兒結婚:「好多人話我靠岳父,唔只我冇靠過佢,其實我老婆都好節儉,識佢咁多年都冇見佢買過新衫。」 

繼發表戒 J十誡後,相隔三天,高皓正又在 facebook發表真人真事靈界經歷,話不久前上門為女藝人一家三口驅魔,收拾掉女藝人各種風水擺設及神像後,再在單位四面八方搽滿基督書局有售的 anointed oil,當晚女藝人的兩歲小女兒即表示,平時撞開嗰隻鬼叔叔沒有入屋,被隔在單位鐵閘之外。鋪文之後,即時惹來資深牧師質疑,高皓正的驅魔資格及程序,又被網民諷刺,神又係佢、鬼又係佢。
「首先,我唔係去驅魔,嗰隻 anointed oil亦唔係話有法力,我喺普通基督教書局買,冇為意過咩成分。個屋主係又拜唔係又拜,連包公都拜,我經過佢同意清除晒呢啲嘢,然後搽滿油。不過因為隻油有香味,瀰漫成間屋,等佢感受到神嘅包圍,同祝福啫。」

 

神怪之事陸續有來:「早兩年,我約埋一班弟兄姐妹祈禱,當時楊思琦同李泳豪鬧分手,我提議為呢家人祈禱。好奇怪,有個陌生嘅電話號碼打嚟,我第一次問係邊個,佢話冇打過嚟。隔咗一陣,又係呢個號碼再打嚟,我再打去問,佢都係話冇打過電話。今次我冇放棄,又覺得聽落把聲好熟,就問佢:『請問你係唔係李太呀!』佢話佢好耐冇做李太,佢係施明。施明姐姐堅稱佢冇我電話,亦都冇打過畀我,但係點解個電話會響兩次呢,嗰次我說服咗佢,畀我喺電話入面幫佢祈禱。」
這種巧合,一般人會大嘆「好邪」,高皓正則說是神蹟,證明了神愛世人的道理,即使那個人是陰陽眼。

信仰自由


去年 2月女兒高純意出世,高皓正說正計劃追多個:「啱啱拍咗半年劇,聽日就陪老婆放個假,去蘇梅島造人。」 

高皓正說,冥冥中有一把聲音,指導他來見記者,要轉告一聲,神愛記者。
不過,不好的遭遇,他說不是神的旨意,遇到的所有好人好事,他卻說是神的眷顧……
一句講晒,就像我做完司徒法正與麥玲玲的訪問一個感覺,對於上帝,信則有、不信則無。


撰文:朱小博
攝影:范仲良

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()