一見佢就會師兄前師兄後,最近活躍於演戲的劉浩龍,仲多咗兩個朵,一個係《春嬌與志明》出鏡唔夠一分鐘即死的陳強,另外就係黃偉文填詞、口碑極佳的控訴新歌〈髒話阿七〉中的主角阿七,究竟現實生活中的劉浩龍,最想飾演哪誰呢?

師兄=紅歌不紅人
〈思覺失調〉、〈二等天使〉,大部分K迷一聽個名就會識唱,不過睇番派台成績卻未如理想,'04〈思覺失調〉瑯瑯上口,最有代表性的903都只係拎第8,劉浩龍曾經有諗過放棄歌唱,「踏足拍戲後,才知是我興趣。」口咁咬定,但內心始終愛唱歌,最近派台的〈髒話阿七〉,題材講香港人遇到挫折,「小」完發泄又再上路,近排政府局面咁亂,難怪口碑好好,「903最高派第二,好安慰。」一日唔上,一上YouTube睇網友對〈阿七〉評輪,師兄居然睇到喊,「有網友話我紅歌不紅人,有點唏噓之餘,其實很感動,至少我唱好了歌。」所以同公司講定,遇到好歌先去唱,「家都冇人會聽晒成隻碟,我跑步都係揀歌聽,歌中就得喇。」今年師兄話未必有碟出,歌迷好好珍惜。

陳強=想同HOCC咀
唔唱咁多,係因為近年愛上拍戲,更由真的會說髒話,訓練到非常純良,「當初拍戲一組戲間要等成幾粒鐘,真係會X出來,不過拍得多就知冇得急。」幾粒鐘都是值得,問師兄從演中最愛邊套戲,師兄一輪嘴係咁講,「《神鎗手》同《竊聽風雲2》都係做正義角色,反而《李小龍》入面我做反派,幾有挑戰性,不過最刺激係'10套《火龍》,在西環搞爆炸,啲碎石真係身邊飛過,好驚險……(下刪一百字)」無停過完全明白師兄好愛拍戲,「但我好想拍愛情戲,甚至唔介意拍除衫戲,有發揮means有戲交。」邊個做女主角先,緋聞JM?嘻嘻,「拍咀戲好尷尬㗎,搵好朋友演算啦,就何韻詩啦。」最近師兄常飛泰國,就係拍緊一套港產驚慄片,仲有柏豪做主角,大家到時要留意。

唔記得師兄演過乜?呢幾套記得喇啩!

阿七=第一次甩嘴
作為歌手兼藝人,師兄明白又演又唱,才是生存之道,不過自'08就無出過碟,點都要時間pick up,加上〈髒話阿七〉就是上年Wyman應承填畀師兄的生日禮物,冇壓力就係假,「年頭為now TV搞的《芒果群星COME芒音樂會》第一次唱〈阿七〉居然甩嘴,好肯定我唱了15年,都未試過。」返到屋企自我檢討,係因為已適應了「NG」生活,「拍戲唔得可以NG,但上台唱live就一定唔得。」調整心理,之後在《Concert YY》唱到拍爛觀眾手掌,直頭打了十支強心針,「畀到我好大信心,五月在藝術中心搞的迷你音樂會,一定會做到最好。」使唔使搵阿Y搞服裝先?「唔使,等我去紅館先啦!」做得師兄,梗係要有信心啦! ####


《髒話阿七》MV 4月尾出街,MV由潮攝Wing Shya操刀,雖然未出街,但已得到作詞人兼藝術家小克幫手畫漫畫,題材不離講人口中常掛「小」。


驚慄片名都未定,不過師兄就話去泰國拍戲好啱嗜辣嘅佢,食到唔停口,返到服務式公寓,更自炒一碟泰式炒通菜食,樣好靚喎!


'08《神鎗手》演狙擊手「雪人」


'11《竊聽風雲2》演探員徐海


'12最近港台單元劇《火速救兵II》演消防員陸銘傑


《髒話阿七》MV由WingShya執導,在Wing的studio拍足一日,師兄造型就係過頭笠,咦,有啲似周董喎!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()