蜜照曝光10年後,唐唐終於公開與哥哥的拍拖照,眼神笑容都是絕配。《 MISS YOU MUCH LESLIE》記事簿 

封面

哥哥死後斷交 10年 唐唐情敵 Kenneth後台泯恩仇

不經不覺,哥哥張國榮 03年愚人節給我們開的玩笑,一眨眼 10年。掛念他的人,除了一班各地「哥迷」,還有當年以未忘人身份、在喪禮上寫道「天長地久有時盡此愛綿綿無絕期摯愛唐鶴德輓」的唐唐。
週日( 31日)哥哥的悼念音樂會上,摯愛唐唐和哥哥前助手 Kenneth(鄭賽龍)都有現身,但卻全晚避過鏡頭,據知二人竟在後台碰上, Kenneth當晚更戴住貴賓證自出自入。
當年有傳是唐唐情敵的 Kenneth,在哥哥離世後,與唐唐斷交 10年再在後台相逢。這 10年間,據知唐唐對哥哥仍甚「專一」,並冇另結新歡,反之肥了一個碼、人到中年的 Kenneth卻流連基網尋同好,更要投靠哥哥生前好友連炎輝,轉撈保險捱世界。

 

10年前的 4月 1日傍晚 6時 43分,哥哥張國榮在中環的文華酒店,從 24樓一間套房一躍而下,結束 46年的精采人生。最傷心的,肯定是摯愛唐鶴德。


'03喊到腳軟在哥哥的喪禮上,唐唐喊到需要 Kenneth扶住,才能勉強站得起來。《壹週刊》圖片 

'02絕版合照哥哥與唐唐到泰國出埠返港, Kenneth前往接機,成為史上第一張三人行合照。《蘋果日報》圖片 

後台撞到正

週日( 31日),哥哥生前經理人陳淑芬在紅館為哥哥舉行《繼續寵愛•十年》演唱會,當晚哥哥生前好友都紛紛出席,據知唐唐就和 Kenneth於後台碰個正着。「唐唐當時行過後台走廊,同 Kenneth迎面撞到,大家對望咗一下,都有打招呼傾咗幾句,佢哋冇聯絡成 10年啦!」
自從哥哥離世後,據知唐唐和 Kenneth幾近斷交,特別是唐唐,從不會特別提起 Kenneth,「雖然佢哋又冇話反面,不過唐唐呢十年都好少會提到 Kenneth,費事觸景傷情啦!呢段期間大家有咩要聯絡,主要都係靠哥哥生前司機(現仍由唐唐僱用)做傳話。」


唐唐亦公開了哥哥的親筆手稿。 

網上晒 pass曾經登堂入室哥哥加多利山寓所,今次十周年紀念演唱會, Kenneth一樣攞到 VIP後台證自由出入。 

31/3 11:22pm週日( 31日)唐唐睇完《繼續寵愛.十年》哥哥悼念音樂會,與嘉賓閒聊幾句, 11點 22分在 4名保安掩護下離開紅館。

近年 Kenneth活躍同志網,更不忘剝衫晒肉,不過唔睇清楚以為王喜囉! 

肥爆 Kenneth基網溝仔Kenneth資料任人睇,同唐唐相比,唔夠忠貞囉! 

'13Miss You Much哥哥離世十年,唐唐一直為他堅貞,望住哥哥巨型雕像,唐唐流露溫柔眼神。

轉行撈保險

當年哥哥自殺的原因曾有多個版本,更傳出過與唐唐感情生變。事發後,唐唐曾站出來否認哥哥為情自殺,但自從 02年助手 Kenneth搬入加多利山,與哥哥和唐唐同一屋簷下,感情生變的傳聞已傳個不停。 02年哥哥在《異度空間》的首映禮上開腔講 Kenneth:「佢之前喺 Esprit度做 sales,我去攞衫認識佢,後來我個助手走咗就請佢幫手。」
沙田屋村仔出身、現年 33歲高六呎的 Kenneth,自從哥哥離世後不久便打回原形,雖然哥哥生前都有畀錢 Kenneth使,但不消 5年, Kenneth已使乾使淨。「 Kenneth不嬲都係蒲友,嗰時哥哥走咗,轉個頭佢已經繼續落 bar玩,邊有唐唐咁傷吖!嗰時佢工又唔正經返,冇份工做得長,結果俾佢玩咗幾年玩到山窮水盡,好在有連炎輝(哥哥生前老死、 AIA保險區域總監)出手帶佢入 AIA度做保險,做咗 5年叫做 ok,不過唔算係 top sales囉!」知情人士說。


已於 AIA做保險 5年的 Kenneth,近年發福不少,不過 Kenneth在保險界業績一般,內部培訓 Top Elites銜頭唔難攞,早排就接拍牛奶廣告(左)幫補一下。 

單身示忠貞

自 02年 Kenneth介入哥哥和唐唐之間,三人行的畫面不時出現,更有唐唐失寵之說。「初時唐唐有介意,不過哥哥嗰時抑鬱,情緒起落得好大、好快,唐唐為咗遷就哥哥就由得佢畀 Kenneth搬咗入嚟。隨住哥哥走咗,邊個係真心、邊個係貪新鮮,都唔使多講。」
哥哥離世十年,唐唐一直保持單身以表忠貞,偶有朋友會勸他「識番個人、搵番個伴」,但唐唐有感難面對榮迷,況且他確實未能放低哥哥,難怪唐唐早前接受訪問時直言:「隨着時光的流逝,傷口總算黏合起來,但仍是傷痕纍纍!」

情人知己 23年

哥哥逝世十周年,連串紀念活動再次勾起歌迷和市民懷念。不過,對摯愛唐鶴德而言, 3650天每天作伴的,都是思念和傷痛。外形俊俏,在電視電影裏的角色往往風流又多情,現實裏的哥哥其實用情專一,去世以前,已經與唐唐維持了將近 23年的情人知己關係。
唐唐的家底和來歷神秘,據外界所知他家人在美國,獨自一人在港生活,曾經在萬國寶通銀行及渣打銀行任投資顧問,後來辭退工作專心替哥哥理財。據悉,哥哥與唐唐相識於 80年, 94年哥哥就在訪問中透露與唐唐拍拖將近 15年:「十多年的愛情,已經轉化為感情,我覺得已經同佢結咗婚啦!」 97年哥哥首次當眾向唐唐獻唱〈月亮代表我的心〉更剖白心底話:「十幾年前在我最失意、經濟有困難嘅時候,呢位朋友將幾個月糧借畀我度過難關,寧願自己天天吃便宜的飯盒,唔講你哋都知,媽咪(契媽張玉麟夫人),係你個契仔唐先生。」


少了哥哥,唐唐近年閒時打波,或者搵朋友食飯吹水過日晨,都唔算寂寞。唐唐 09年以 4,500萬買入大潭水塘道一 2,200呎單位(小圖),現市值 8,000萬。可見唐唐投資眼光厲害。《壹週刊》圖片 

 


01年 9月哥哥和唐唐的世紀拖手,是明知有記者在場,刻意公開關係的。《忽然 1周》圖片 

哥哥去世後,唐唐繼承了哥哥財產,並且繼續留守二人昔日的加多利山大宅,直到近年才搬到自置的大潭豪宅,十年來,雖然漸漸行出陰霾不時被拍到與舊友飯聚及打羽球,唐唐卻始終孤身一人,並且向外透露,哥哥的離開是刻骨銘心的傷痛,不會因為時間和空間的改變而有所減輕。

悼念騷狂搵銀

哥哥離世五周年時,前經理人陳淑芬已為哥哥搞過一次紀念演唱會,剛到十年陳淑芬當然不忘再次為哥哥搞演唱會。
今年陳淑芬邀得唐唐出席在銅鑼灣時代廣場舉行哥哥巨型雕像開幕,其後又請榮迷幫忙摺紙鶴達 200萬隻參加健力士世界紀錄大全。不過一輪大龍鳳的背後,點會冇商業因素?在場有售《繼續寵愛•十年》紀念品, 12吋哥哥公仔賣$1,680, tee和紙鶴襟針由$280至$350不等,而輯錄唐唐首肯借出珍貴合照的記事簿亦由$249到$328一本。
不買紀念品亦可在週日( 31日)參加《繼續寵愛•十年》演唱會,門票由$280至$680,週一( 1日)亦有另一場紀念晚會,冇歌星唱歌,只有哥哥好友作分享,入場費每位$200,連日本也有三十多間戲院直播音樂會,位位收 3,500円( 280港元)。單計週日晚的音樂會票房收入,現場近 9,000位滿座,已收近 400萬,再加埋其他售賣的紀念品,和媒體轉播權,收入更和味。其實由哥哥死後,經陳淑芬主辦的悼念活動,只有 05年售賣哥哥的紀念碟和 06年的音樂會,對外宣稱會將收益撥捐紅十字會和兒童癌病基金,其餘亦冇詳細公布。
對於各大紀念品和活動的收益,陳淑芬兒子陳家豪週一( 1日)對本刊說:「𠵱家都未計數,點知有幾多呀?(咁係捐畀慈善機構定點?)呢啲我唔清楚,你要問番我阿媽!」而本刊至截稿前亦未能聯絡上陳淑芬。看來紀念背後,陳淑芬尚欠哥迷一句交代。


偉仔最 touching當時我喺電話度留咗一句說話,我話:不如我哋由頭嚟過吖。演唱會上梁朝偉一首歌都冇唱,只有短短幾句說話,但都是榮迷心裏的話。 

梁朝偉於哥哥死後打過一次電話畀佢,更在電話中留言,大家聽到哥哥遺聲,呢 part勁 touching! 

有讚有彈全晚有十幾位歌手到場支持,雖然大家都係翻唱哥哥嘅歌,不過反應好壞參半。

哥哥生前經理人陳淑芬和兒子陳家豪為演唱會仆心仆命,真係唔話得。 

台前設有 18圍枱,都係畀哥哥生前好友於近距離欣賞演唱會,不過全晚得一支水咁大把!《蘋果日報》圖片 

榮迷必搶

限量版紀念品於第一日發售就賣完,其中呢 2本記事簿更印有唐唐和哥哥嘅親密合照,極具收藏價值!

好襟計

31/3音樂會( 9,000位)
$680
$380
$280
1/4分享會( 9,000位)
$200
2天收近 600萬


$220 

$220 

娥姐最驚喜

週日( 31日)舉行嘅《繼續寵愛張國榮》,令 facebook洗版,除咗歌神壓軸外,梁朝偉嘅隔空對話及娥姐獻唱,成為網友至愛,不過有啲表演就唔係太令網友受落。好似太極玩嘅 medley就唱錯晒歌詞。


當晚有 18圍嘉賓坐喺 VIP席,不過大會鏡頭只係成日影住蘇施黄一席。 

太極表演哥哥嘅快歌 medley,但主音雷有暉竟然成日唱錯歌詞。 

據本刊的 fb專頁內民調顯示,除梁朝偉嗰 part,網友最 buy娥姐唱嘅〈儂本多情〉。

爆哥哥胎死自導片結局「要似戴妃咁轟烈!」

《繼續寵愛•十年》的演唱會尾聲,大會安排一張導演凳從台中升起,眾人皆知,哥哥的最後遺願,是執導一部電影。
本刊得悉,早於 99年,哥哥已有兩份劇本在手準備開拍,可是卻找不到投資者。
99年哥哥和 5位參加編劇比賽的創作人,相約在洲際酒店(前名麗晶酒店)傾劇本,據當年有份出席的與會者向本刊透露,當時哥哥一臉認真,胸有成竹地對一班寫手說:「我已經有兩個劇本喺手,其中一個係改編自一個北京傷殘劍擊運動員嘅真人真事,我自己會飾演番嗰個運動員,講佢一路比賽嘅生涯。而另一份劇本係講兩個天王巨星發展嘅地下情,最後我哋會俾成班狗仔隊跟,而我就俾佢哋迫到我走咗上天台。你哋估吓個結局會係點?最後我會跳落去,因為死都要死得好似戴妃咁轟烈!男主角我自己做番,女主角會搵阿梅(梅艷芳),經理人嘅角色我打算搵黃秋生,仲會搵埋謝霆鋒做佢個仔。」
據知哥哥由 99年至臨終前,不斷透過圈中好友如施南生、爾冬陞和褟嘉珍等幫忙,可惜一直找不到投資者,而兩份沒有發生的劇本,永遠也不會實現,但與現實中哥哥選擇輕生的結局,卻不幸言中。


孖住食孖條過往唐唐同哥哥的珍貴回憶,唐唐事隔十年已不避嫌與榮迷大方分享。《 MISS YOU MUCH LESLIE》記事簿 

最強拍檔梅艷芳和哥哥絕對係熒幕天王天后,如果當年拍得成,肯定賣個滿堂紅,可惜兩人已歸天。路透社圖片 

病住接拍哥哥最後遺作係拍住林嘉欣的《異度空間》,曾有傳哥哥因抽離唔到以致抑鬱,但實情係接拍該片前哥哥已因胃酸倒流影響心情,最終陷入抑鬱症。

所有哥哥好友都知佢想做導演,所以在演唱會最後,大會安排一張導演凳畀哥哥過吓導演癮。 

十年後唐唐以蘇軾《江城子》去懷念哥哥,每次都感受到唐唐對哥哥嘅思念有幾強。 

哥哥生前曾得施南生幫手, 99年得到 2部劇本,可惜最終找不到投資者而令哥哥含恨而終。《蘋果日報》圖片

劇本原安排黄秋生和謝霆鋒都參演一角,可惜最終部戲開唔成。 


採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()