敦子加入AKB 6年,一直霸住做一姐,家話退隊,其他隊友終於有機會上位。

日面

最近突然宣布退出AKB48的主將前田敦子,上週孖住好姊妹增田有華同仲川遙香空降香港,一連兩日着住短裙又唱又跳,為「活力日本展IN香港」開騷,搞到班港男high到震。來港主要目的為宣傳日本,敦子對退隊事件封口唔提。不過據知敦子之所以突然離隊,係其所屬的經理人公司因有感敦子霸住主將位多年,所以急於換血,更大原因係早前敦子拍劇時得罪拍檔山下智久而遭封殺。得罪尊尼事務所偶像,睇怕難有好下場。


AKB48最紅主將前田敦子,上週一(26日)帶埋隊友增田有華同仲川遙香來港開騷。不過來港前一晚,敦子於日本同AKB成員開演唱會期間,突然喊住口宣布退出AKB,至今仍未定退隊日期,但敦子仍是AKB旗下的藝人,亦會留在公司作單飛發展。

被迫退隊
有傳敦子退隊主因,是今年初敦子與尊尼事務所當紮偶像山下智久,拍攝日劇《人生最好的終結方式》時得罪對方。山P同敦子兩大偶像首次拍劇,結果收視竟曾跌得9.1%,成為山P入行以來最低收視日劇,此事已令尊尼事務所大為緊張,而最大致命傷係當時敦子因受唔住壓力,拍劇時經常遊魂,更多次忘記對白食NG,搞到劇組遲收工,更令山P㷫過辣雞,最後忍唔住要求事務所封殺所有同敦子合作的機會,有指AKB方面為懲罰敦子,終於提早叫敦子退隊。敦子得罪尊尼事務所,即同自己前途過唔去。

隊友眼紅
家陣20歲的敦子,14歲已加入AKB48大家庭,一直被捧為隊中一姐,而公司所搞的「人氣總選舉」,過去3屆裏面,敦子已攞咗兩屆no. 1,令唔少隊友眼紅,加上其公司最近決定要換血,另捧其他隊員上位,所以迫敦子提早退隊。既然阻住地球轉,退隊當畀個機會班隊友同自己囉。

港迷唔捨得
敦子來港前一日宣布退隊,唔少香港fans都話唔捨得。

麻友食住上
今年AKB嘅「人氣總選舉」將於6月6日舉行,上年冠軍前田敦子離隊唔玩,今年大把姊妹爭坐一姐位。據稱AKB方面原本想力捧剛從SKE48借將過AKB48嘅松井珠理奈,但珠理奈始終未夠班,所以老闆秋元康將改為力谷上年「人氣總選舉」,排名第5嘅渡邊麻友上位,貪18歲麻友青春又肯剝,最重要係聽話,唔會好似敦子咁,鍾意扭計做頂心杉。而一直同敦子鬥到死嘅大島優子,現已年過23歲屬隊中老將,日本傳媒預測,優子將繼敦子後第2個「卒業」(即退隊)的隊員。 ####


上週二於九展出騷前,敦子亦抽時間會傳媒,但敦子全程封口唔講退隊原因,只笑晒口話一直好想嚟香港,終於夢想實現等說話交行貨。


上週日AKB於埼玉縣開騷,尾聲時敦子突然宣布退隊,因事出突然,成班隊友即攬住敦子一直喪哭。


於日劇《人生最好的終結方式》中,飾演山P細妹角色嘅敦子,唔只被插演技差,最慘因拍戲時遊魂,激嬲山P,搞到冇運行。


Teresa 學生:好唔捨得,但冇辦法,希望敦子有好發展。


Bosco 學生:梗係唔想敦子離隊,但會尊重佢決定。


趷籮引港男上週二晚,敦子連同好姊妹增田有華(左)同仲川遙香(右)出席「活力日本展IN香港」騷時,着住短裙嘅3人經常趷籮扮cute跳舞,引到全場港男high爆尖叫。


最新CM 敦子上週宣布退隊,但之前已拍落一大堆廣告,其中幫丸美屋食品廣告已於4月1日出街。


拍住影帝敦子一直係老闆秋元康愛將,上年單飛拍電影《如果杜拉》,今年又拍住影帝森山未來拍新戲《苦役列車》,此戲將於7月中暑假黄金檔期推出。


麻友今年亦有單飛演出日劇《欺詐偶像》,講述麻友日間係一名老土教師,夜晚就係當紅偶像嘅故事,聽落好吸引,但開播以嚟,最高收視只得2.7﹪,仆到直。


敦子退隊,松井珠理奈(左)同渡邊麻友(右)被睇好今年將頂上敦子個位,爭做一姐。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()