去完記者會,據知 Kay即刻去咗新店區「彩蝶別墅」睇樓,仲打算一炮過在當地置業。《蘋果日報》圖片 

真面目

寶島別墅 泊大碼頭 謝安琪擸 300萬台灣買 house

同環球解約之後,謝安琪 Kay即與無綫友好的星煥國際合作,成功跟 TVB破冰、仲上埋《勁歌金曲》做頒獎禮表演,踏出翻生第一步!
眼見何韻詩、薛凱琪攻入強國前,都曾先到台灣出碟, Kay最近亦攻台,台灣金牌大風願意出價 300萬。為再出國語碟, Kay上星期除了舉行加盟記者會外,據知她更在當地彩蝶別墅睇樓,準備一炮過買 house長期抗戰!

 

10年, Kay已推出國語唱片《第二個家》,事隔 2年,雖然 Kay簽約星煥,但原來只限廣東歌的發行版權,而 Kay亦早有部署,上星期在台灣宣布同台灣金牌大風簽約,即場播全新國語歌。知情人士說︰「大家都以為佢會先出廣東歌,但原來一早有晒 plan兩邊發展,喺記者會仲話要紮根台灣。」
近年星煥不停簽歌手,鍾嘉欣之後,再簽江若琳和 Kay,但大多都不是親生仔,最賺錢亦只有許廷鏗一個;睇中 Kay除了有賣碟保證,更可以開騷走埠登台搵真銀,據知 Kay除會狂谷國語碟外,這個月亦會派全新廣東歌上台。星煥的揸弗人何哲圖亦話︰「我哋會盡快派廣東歌,咁難得有台灣唱片公司肯簽香港歌手,好少有㗎喇!」


「彩蝶別墅」每棟有 3層,屋內有 3房 2廳 3廁,記者在 Kay的 Instagram亦發現她寫上「 Dream House」,但價值只需 300多萬! 

頂樓的主人房仲有個大露台!睇嚟 Kay好似好滿意咁喎!

10年,「金牌大風」大老闆鄭東漢宣布退休,將公司股權賣掉。原來,當年接手的龐維仁只是一個代理人角色,真正買下這家公司的其實是一名意大利富商,其女兒齊雅萊(右二)𠵱家先係話事人,亦有出席 Kay的簽約記者會,非常畀面。《蘋果日報》圖片 

一早有鋪排的 Kay,上年已拍好一套同國語主打歌同名的微電影《 I Have A Dream》, 4月開始到各地宣傳。 

新屋環境好

雖然話廣東歌準備就緒,但要攻打台灣唔係易事,據知 Kay亦有長期抗戰打算,呢頭在台灣開記者會,轉頭便決定在當地置業,上星期更順便到新北市新店區安祥路的「彩蝶別墅」睇樓, Kay仲馬上拍照上載到 Instagram跟朋友分享,而 Kay睇中的 3層別墅,面積約 1,800呎,都只是賣 300多萬港幣,而別墅雖然離市區較遠,但附近有植物公園,即使張繼聰帶埋張瞻住都冇問題。
本週一 Kay的經理人夏森美說︰「只可以講彩蝶別墅係 Kay嘅 dream house,而今年 Kay會全力發展大中華市場,我哋同台灣、香港兩間公司都溝通得好好!」


星煥歌手眾多,大部分都跟無綫有關係,樂曈唔出碟都一劇接一劇,許廷鏗就係新晉賣碟王,一姐地位只係 Kay同鍾嘉欣之爭。 

力撼薛凱琪Kay 2年冇去《勁歌金曲》頒獎禮,雖然上年冇得爭獎,但亦安排同薛凱琪表演,為今年頒獎禮預演「爭崩頭」。《蘋果日報》圖片 

上月廣州舉行的《第九屆勁歌王金曲金榜全球華人頒獎音樂盛典》, Kay揮低千嬅奪得「最受歡迎女歌手」獎,不過賽前傳出公司幕後造票爭獎。《蘋果日報》圖片

破冰出力去年 10月,星煥國際 3周年,同時宣布 Kay加盟做一姐, Herman喺極短時間幫佢同無綫破冰,安排 Kay上「香港小姐」、「星光熠熠耀保良」等大騷。 

彩蝶別墅雖然冇海景,但附近綠化地帶多,啱晒住開大埔郊區的張氏一家。 

老公靠無綫

出道以來講到明熱愛音樂嘅張繼聰,結果都要面對現實,繼早前套《老表•你好嘢!》成功入屋後,張繼聰即刻可以再拍另一套《食為奴》,遊戲節目《演嘢》又搵佢主持,曝光率同收入,比起做歌手仲多。


《蘋果日報》圖片 

張繼聰成功入屋,有機會主持節目,但節目《演嘢》被網民大踩無聊! 

在新劇《食為奴》戲分唔少,難怪張繼聰肯剃頭上陣。《蘋果日報》圖片

採訪、撰文︰娛樂組
攝影︰攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()