close

余文樂在新戲《春嬌與志明》尾段,模仿王馨平(Linda)的代表作《別問我是誰》MV,男扮女的他,出奇地形神俱似,Linda也大讚見樂仔如見自己,但樂仔坦言自己反串很恐佈,朋友更嘲笑看罷想作嘔。


楊千嬅和余文樂合演的彭浩翔新戲《春嬌與志明》,上映短短四日,截至前日票房已收910萬,成績斐然,其中最驚喜和爆笑一場,莫過於播出樂仔反串王馨平(Linda)拍《別問我是誰》MV的一幕。戲中千嬅埋怨樂仔沒為她做任何事,樂仔為紅顏,不惜反串扮戲中千嬅的偶像Linda,重演《別》MV。

彭浩翔童年女神
原來彭浩翔當年很喜歡Linda:「呢個係我嘅情意結,細個時好鍾意王馨平,一直係我嘅女神。」結果他忽發奇想請Linda客串,怎料她一口答應。整個MV的120個鏡頭完全跟足當年,導演找人再造一個石膏像出來,場景亦悉心搭建,分別在京港兩地搭景,彭導坦言花一半製作費在這MV上也是值得。樂仔上妝扮Linda時,表現尷尬,又鬼馬地將廁紙墊成假胸,再胸壓彭浩翔,令大家捧腹大笑。


Linda看完片段後也笑謂:「睇完我覺得好驚,我冇諗到導演真係可以拍到一模一樣,當余文樂做嗰個蝴蝶手勢,連眼神都跟埋我交足戲,我睇完直頭手都震埋,自此之後我唔敢直視余文樂,每次見到佢就諗佢扮我嘅樣,太似喇,忍唔住笑。」對於Linda不敢直視自己,樂仔笑言:「大家咁話,好多朋友睇完都話我嘅舉動好恐怖,雖然好好笑,但令人想嘔。我只可以話畀大家知,我唔係靚女只係靚仔。我拍完個MV都唔敢睇,我扮女人嘅樣真係好恐怖,就算喺首映都只敢偷望。」但樂仔看到觀眾反應後,就認為很值得。撰文:葉雪


王馨平獲彭浩翔(右)的邀請,在戲中客串過戲癮。


余文樂(右圖)紮上孖辮扮王馨平,舉手投足連眼神都很神似。


《純情版》樂仔破格反串扮王馨平重演MV(右圖),成為電影中最驚喜或驚嚇部份。


樂仔一身黑裙配黑帽,造型甫士都似到十足十。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()