驗衣官

春鞋攻略

除了名牌手袋,港女就最鍾意買鞋,每季唔添置十對八對新鞋都唔安樂。入行近 20年,大大話話買過近千對鞋的陳慧琳( Kelly),曾經唱過首歌叫:〈鞋呀!鞋!〉,可想而知佢對鞋有幾癡戀。即睇 Kelly教大家今個春夏點揀鞋。

陳慧琳 潮着 Sergio Rossi


Sergio Rossi s/s 2013涼鞋 

一向鍾意買鞋,入行咁耐大大話話買咗幾多對我都真係數唔晒。我覺得今季最流行由唔同質料拼貼出來嘅鞋。我好鍾意 Sergio Rossi,覺得佢啲鞋女性化得來又夠潮,每季都一定會入貨。

GOOD


Juicy Couture連身裙 

謝婷婷 簡單最靚
一個字「靚」。好似由一個 young girl變成 elegant woman嘅感覺。好完美!喺佢身上體驗到「簡單就是美」,唔使古靈精怪都可以突圍而出。

 

陳法拉 喱士順眼
法拉一向着衫古靈精怪,但今次呢件黑色喱士配對紫色高踭鞋順眼好多;普通得來勁討好。

BAD

苟芸慧 娘爆花裙
條花裙個款有啲「娘」,而且 ruffles cut映得佢有少少肥,着唔出佢女神嘅魅力;鞋款更加同佢條裙完全唔夾。

 

徐子珊 似毒蜘蛛
第一眼望落去我就聯想到一種好毒嘅蜘蛛,嗰種毒蜘蛛個肚好大。話佢(子珊)肉酸又唔係,但就好古怪。入膊款式映得佢好大隻,好論盡。

PASS


Juicy Couture連身裙Juicy Couture手鍊Juicy Couture Clutch 

吳千語 人氣取勝
好青春嘅顏色。雖然唔係話好突出,但係吳千語有種「人氣取勝」嘅感覺。如果佢將對 nude色嘅鞋換上一對白色嘅鞋,同個 clutch襯埋同一種色,效果會好好多。

 

Ricky Kwok(郭慶彬)
入行 9年星級形象指導,曾與袁詠儀、樂基兒、李冰冰、周慧敏等合作,去年 9月獲邀出席巴黎睇 Chanel、 Valentino和 LV等 fashion show。近年憑敏銳時裝觸覺及狠辣批評,被各大報章雜誌邀請做衣着判官。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()