close

鍾楚紅、周慧敏及劉心悠三代女神,昨日一起在銅鑼灣出席美容中心開幕活動,紅姑粉絲劉心悠更稱她為神,氣質無人能及。早前去了法國為珠寶品牌影相的紅姑,表示在法國沒有艷遇,坦言現時仍沒有心情去迎接第二春,昨日身穿灰裙的她,似悼念好友張國榮,紅姑指現在仍很掛念哥哥。


鍾楚紅、周慧敏及劉心悠三代女神,昨日以Neo Derm The Center代言人身份到旗艦店主持開幕禮,劉心悠自言是紅姑和周慧敏的粉絲,她說:「紅姑嘅氣質係人類冇㗎,因為佢係神,佢攬住我時我緊張到僵咗。以前住溫哥華時喺酒樓見過周慧敏,當時怕醜,只叫朋友代我攞簽名。」

未敢聽哥哥歌曲
久未露面的紅姑透露早前去了法國拍廣告照,她說:「之前飛了去法國幫一個法國珠寶品牌影相。」問到在浪漫的花都有否艷遇?紅姑即謙虛說:「你哋咁睇得起我,我唔會隨便畀電話同email人,最多係shopping時候先會畀人。」記者笑言多情的法國男士大抵會覺得紅姑只得18歲,她聞言即開心說了句「多謝」。問紅姑是否仍沒心情談戀愛?她直認不諱說:「係呀,冇乜呢啲感覺。」談到劉心悠視為女神,紅姑自言不敢當,也不覺得自己keep得好。前日是張國榮逝世九周年,紅姑昨日穿上灰色裙,似是悼念故友,紅姑說:「我成日都掛住佢,到家都唔可以認真聽佢嘅歌,因為怕會忍唔住喊,同佢有太多回憶,會諗到同佢相處嘅時候,不過都接受咗。」

慧敏泳衣款拍照
周慧敏則透露為美容中心拍廣告時,穿了件類似泳衣的裝束,問她下次會否穿比堅尼?她說:「我唔係走呢啲路線,唔使刻意賣弄性感。」入行以來有否穿過比堅尼?她說:「我真係未試過,細個有買過,但自己畏水,所以都冇着過。」是刻意保持玉女形象?她說:「我比較內歛,平日都唔會着到大紅大紫出街。」採訪:林嘉慈 攝影:陳慧安


單身的鍾楚紅仍未有心情迎接第二春。


劉心悠遇上了兩位心目中的女神,表現得非常緊張。


玉女掌門人周慧敏透露未曾穿過比堅尼。


鍾楚紅、周慧敏及劉心悠三代女神一起出席美容中心開幕活動。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()