奪2010年港姐季軍嘅莊思明去年被發現搭上陳慧琳胞弟陳司翰(Victor),佢哋仲喺車廂激咀令戀情曝光,雖然莊思明一直唔肯認拍拖,但佢哋就冇避忌咁孖住周圍去,有指「明翰戀」近日出現暗湧,不時有小風波。莊思明同Victor前日凌晨拍拖去澳門夜蒲,佢哋諗住去夜場Club Cubic狂歡,不過未入場就被發現喺街頭吵大鑊,仲驚動澳門警察到場。

警察出動調停
馮仁昭噚日打畀莊思明,提到Victor,佢即咿咿哦哦話:「我冇講過大家有乜嘢關係,我向來唔鍾意講私人感情。」莊思明始終唔肯確認Victor男友身份:「嗰晚我哋一班朋友去。」二人可有出現爭拗,莊思明扮失憶話:「冇特別嘢發生。」馮仁昭指出有人親眼目擊,莊思明就話:「如果你哋話見到,我都阻止唔到。」提起件事仲搞到有警察到場?莊思明先肯解畫:「冇乜嘢,唔使擔心,唔關嗌交事,係嗰度啲工作人員對我唔禮貌。」Victor有冇上前「幫拖」護駕?莊思明話:「唔好話『幫拖』,當時好多朋友都了解緊,唔關Victor事。」問到可會視Victor係結婚對象?佢好避忌咁話:「呢啲唔答。」其實Victor上月底有出席莊思明三姊妹時裝店嘅開幕派對,但全程冇合照。


去年好友陳庭欣(中)生日,莊思明同陳司翰孖壽星女頭貼頭合照。資料圖片


莊思明一直唔肯認同陳司翰拍拖,但經常被爆孖公仔出巡。


陳司翰上月尾鬼祟出席莊思明嘅時裝店開幕派對。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()