close


羅鈞滿同張文采好鬼寃氣,每行一步都拖到實一實。留意吓張文采兩手 fing fing,而羅鈞滿就孭住個女裝袋,好明顯係幫女友孭手袋啦! 

FBI

上位張文采 三線男友孭手袋

TVB靚女主播周嘉儀因為同有婦之夫許方輝傳緋聞,形象破產,造就二線主持張文采上位。

 

上週四( 28日) FBI就喺圓方撞到張文采同喺《天與地》飾演少年林保怡嘅羅鈞滿拍拖行街街。 FBI仲留意到張文采同好多港女一樣,竟然要男友孭手袋。 2人喺書局行咗近 45分鐘先施施然離開。 FBI即刻跑去問羅鈞滿仲有冇下場,點知佢兩個即刻避忌彈開,仲話冇地方去喇。其實又唔係搞不倫戀,唔使咁驚青喎!


幸福雙下巴睇吓文采 BB個雙下巴,就知佢有幾幸福。 

癡纏互攬2人睇書時好 sweet,羅鈞滿一時攬住女友纖腰,張文采又會繑住男友條頸,睇嚟呢對小情侶都係等派帖㗎喇! 


撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()