close

FBI

G-Dragon平飛益港迷

韓國天團 BIGBANG上年年尾嚟咗香港開 3場騷搞到全港韓迷癲晒。而 G-Dragon就會喺上星期六(30日)開始第一次世界巡迴個唱「 ONE OF A KIND」, 5月 17同 18號,隊長 G-Dragon更會殺入香港。

 

消息一出,唔少韓迷都問乜都知嘅 FBI有冇演唱會消息, FBI八到雖然 GD一啲都唔擔心票房,但今次主辦單位就打算益港迷,上次 BIGBANG演唱會飛最貴要$1,680,而今次定價就一定會平啲。至於平幾多就仲未決定,睇怕到公開發售前,一眾 GD迷又要瞓街搶飛喇!


新歌玩 LINE上週五, G-Dragon透過經理人公司 YG公開新曲〈瘋狂 GO〉嘅宣傳海報。今個月 1號起,粉絲可透過「 LINE」購買 GD貼紙,就可以欣賞〈瘋狂 GO〉喇! 

月尾開始開巡迴演唱會, GD呢排日日綵排,忙到癲咗。上星期佢就趁出席首爾時尚周活動出嚟,同場仲有師妹 2NE1成員 CL及李秀赫。 

Tommy咬實 GD抽完 G-Dragon水影合照, Ekids嘅 Tommy(阮民安)最近竟然喺 facebook大晒已買到 GD韓國演唱會飛,咬實 GD唔放。 


撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()