我操到42吋胸㗎!(設計對白)
富家子劉定成涉用裸照刑事恐嚇及非禮男藝人一案,本週三(五月十六日)開審作出揭幕,案中被警方搜出超過六萬張猛男裸照中,除了包括大批現役警員外,還涉及數位男藝人A、B、C在內。
據了解,劉定成的私相簿中,除了A、B、C人物外,還另有多名健碩男藝人被指牽涉其中。有傳疑似人物包括羅仲謙、港男冠軍高鈞賢及袁偉豪,亦被捲入事件,三人更被指於去年中,曾應警方要求,到警署協助調查。
據稱當年有人甘願放下自尊,成為劉公子鏡頭下的男主角,純粹錢作怪,但勢估唔到這陳年「艷事」,愈鬧愈大。

 

無綫唔敢力捧
現年六十一歲的劉定成,有「劉公子」之稱,去年九月被控於○三、○五及○七年,先後在北角城市花園及跑馬地一單位,非禮三名男藝人及刑事恐嚇一名健身教練,案件於本週三(十六日)在區域法院審訊,事件中涉及四名受害人,有藝人A、B、C及健身教練D。據了解,法庭為保護受害人藝人A、B、C及健身教練D,已下令嚴禁傳媒向外披露受害人資料。「其實單案係喺○五至○八年發生,除咗嗰三個受害人A、B、C係藝人之外,仲有唔少健碩嘅男藝人牽涉在內,佢哋協助調查之後,都有自動向無綫高層備案,所以無綫都好有保留,擔心事件終有日會爆煲,即使佢哋條件幾好,都唔敢好出力捧。不過其中一個因為氹得掂個監製,所以近年只要對方開劇,都有佢份。」知情者透露。

有錢收即轉軚
○三年間,有人於青衣灝景灣會所泳池做兼職救生員,月薪幾千,生活拮据,有次認識泳客劉公子,並以錢作餌,有人因為手緊,接受對方提出影艷照要求。「劉公子話大隻仔未入行已經識佢,佢嗰陣仲係仔一個,好恨做明星,不過又冇路數,嗰陣劉公子搵佢搵得好密,又話可以介紹佢入行,大隻仔信晒,就算明知佢係基嘅,都唔介意成日同對方一齊,都係搏同佢熟啲,可以幫到自己入娛樂圈,之後仲認埋劉公子做契爺添!「劉公子之後叫佢去自己屋企,話有計帶佢入行,上到去,劉公子就提出影裸照要求,本來大隻仔都抗拒,但見劉公子拎咗嚿大約有六萬蚊嘅銀紙出嚟,話只要佢肯影幾張裸照做私人珍藏,啲錢就係佢嘅。見到嚿錢,大隻仔好快轉軚,諗都冇諗,就俾佢影。」

早有前科
劉定成十六年前曾涉警鴨醜聞,九五年的九月中,港島總警區特別職務人員在調查一宗色情案時,在劉的家中搜出一千多張猛男淫照。照片主角大部分是警員,也有消防員、海關人員及機場特警,淫照中,猛男們有些穿警服,下身穿內褲,亦有全裸上陣,而裸露的生殖器官均呈興奮狀態。該批照片下詳細寫明相中人的姓名、年齡、警員編號、身高及性器官勃起時的尺寸等資料。當年,有警員透露劉公子稱可以介紹富婆賺錢,其實只係影幾張裸照,不少人因爛賭欠債上當。當年警方高層懷疑有警員賣淫破壞警風,又向外承認曾出搜查令,並在劉公子所住的單位搜出一千多張警員裸照。其時,劉公子供稱裸照是他花了很多錢氹他們自願拍下,閒時會拎出來當閃卡般欣賞,用作私人珍藏,最後劉公子未被起訴。直到○八年,其中一名影裸照的涉案人報警,警方又再搜出他藏有六萬多張淫照,將相簿扣起,去年,劉公子要求警方歸還相簿,警方以涉非禮及刑事恐嚇罪控 告 他。

 
「影完裸照後不久,有人因偶然機會下加入電影公司,實現了明星夢,之後便跟契爺斬纜。近兩年,大隻仔開始有新聞有人氣,劉公子才再同身邊朋友講起大隻仔,仲話有時會拎番佢啲相出嚟回味添!」知情 者說。大隻仔外,還有兩名男藝人跟劉公子有交往,其中一個因爛賭欠下一身街數,聽聞對方可以幫他解決燃眉之急,於是搵人搭路結識劉公子,以影裸照為交換條件,借錢唔使還。「嗰個爛賭男藝人喺呢行做咗好多年都做唔起,為咗還債,佢問劉公子借咗八萬蚊應急,之後劉公子同佢講,只要肯影裸照就唔使佢還錢,佢就一口答應。上年呢個男藝人都仲係做緊大茄,今年稍為有啲起色,點知又爆呢單嘢出嚟,佢都好驚青。至於另外一個男藝人,係因為朋友而認識劉公子,聽講佢冇影相,不過佢有同劉公子班朋友玩,所以受牽連,都有協助調查。」知情者說。

契仔背景
今次風化事件中的次被告盧浩昕(Hanson),是劉公子的契仔,兩人相識多年。Hanson是甲一籃球隊新青聯前代表,直到○九年他加入樂壇,成為新男子組合4anda成員之一才退隊。Hanson涉及其中一項刑事恐嚇罪,涉於○八年八月威脅受害人會使他名譽受損,意圖令他受驚而被起訴。

個個貪慕虛榮
事件男主角劉公子,於去年十月保釋期間曾接受《蘋果日報》訪問,曾大方承認他是男同性戀者及分享他拍攝男性裸照時的嗜好,劉公子說:「佢哋貪錢囉,份人工有幾多呀?又要威又要賭,欠落卡數一大筆,要還㗎。」他又表示肯影裸照的人,不是負債纍纍就是發明星夢想入行的人。「我擺明車馬,要搵我幫就要俾少少誠意,要除晒俾我睇全相!一個肯買一個肯賣,佢哋都係成年人,俾我影相時為錢好搏㗎,要佢哋玩3P、4P都得,我只係睇佢哋表演,從來冇參與,點知佢哋有冇病㗎。我喺娛樂圈都算有啲名氣,佢哋班(藝)人咪又係經人介紹一個帶一個嚟搵我囉……娛樂圈個個都貪慕虛榮㗎啦!」

不會出庭作證
裸照醜聞只是序幕,有傳捲入此案的高鈞賢表示並不知情,亦毋需出庭作證,提到是否認識劉定成,他說:「可能係朋友啲朋友。」其後他再回覆記者:「我唔識喎,不過有好多咁嘅人approach我,我都知佢哋想點,我梗係唔會應承,更何況影相,有人話要介紹朋友俾我識,我而家都會叫埋經理人一齊去。」記者致電另一被指捲入此案的袁偉豪,他否認牽涉入內及認識劉定成,不過當記者問他去年中是否有 協助調查,他窒了一窒,思考了一陣才答:「唔……冇呀。」說罷匆匆 收線。至於羅仲謙,他的經理人回覆:「公司冇聽過呢件事,因為羅仲謙咩都會同公司匯報,佢連收工都會同我哋講聲,冇理由咁大件事唔講。」

同人搞公司
劉定成與一代賭王傅老榕的新抱合組公司,所以有說他是傅老榕新抱外家的親戚。據了解,劉定成現擁有跑馬地兩個單位,市值共約二千二百多萬元,另外名下有兩間公司,一間與傅老榕三子傅蔭興律師負責處理,另一間公司與兒科醫生劉定宇持有。 ####

 


話晒都係冠軍級數!(設計對白)
我哋有朵添!(設計對白)


○九年香港先生選舉,歷屆冠軍上台騷肌表演,第一屆冠軍高鈞賢(右三),以及第三屆冠軍袁偉豪(左一)依然狀態十足,keep住六嚿肌肉。


○五年,羅仲謙修讀演藝人協會舉辦的「第一屆演藝專業訓練課程」畢業,由導師羅冠蘭以及曾志偉頒發證書。


有指曾兼職做模特兒的盧昕傑跟陳嘉桓拍拖,其後遭陳的經理人公司反對,二人被迫分手。


次被告是樂壇組合4anda成員盧昕傑Hanson,亦是劉公子的契仔。


富商劉定成被控三項非禮罪,受害人均為男子。


95年劉定成已被指藏有千張警員裸照。


愈操愈大隻的羅仲謙,不單演出機會比以前多,更頻頻出席運動服活動搵真銀。


去年拍《飛虎》的袁偉豪,在沙灘沖身時健碩身材便吸引一些同性涉足「觀摩」。


有潛質的男藝員,無綫高層樂易玲都會力捧。其中黃宗澤是其中之一,拍劇擔正,又給他拍電影機會。


高鈞賢去年跟黃智雯合作,二人都扮演差人。


羅仲謙跟楊怡拍潘嘉德監製的《On Call 36小時》撻着後,出席宣傳活動時,二人多數拉着馬國明影合照。


將在六月出街的《飛虎》,羅仲謙(後排右二)及袁偉豪(後排右一)都有參與,加埋早前誤傳捲入風化案的梁烈唯(後排右三),及孭飛的馬德鐘,一劇男主角都有是非纏身。


羅仲謙初入行時身材無睇頭,至前年為求有出路,他努力操出筋肉人身材,助他成功入屋。


在無綫捱多年的袁偉豪,終憑剛播完的《結•分@謊情式》,與林峰堂妹林夏薇演一對,被外界留意。


高鈞賢雖是新劇《女警愛作戰》配角,但監製亦不浪費其好身形,加插一場落水救黃智雯的晒肌場口。



arrow
arrow

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()