上週四,周慧敏為澳門演唱會試衫,得廿三吋腰的她,毋需刻意keep fit。
開金口 ○九年攞正牌做倪太的周慧敏,去年開完兩場演唱會後,要休息一年,才答應再做巡迴。本週六(五月十九日),她以150萬身價,應邀到澳門威尼斯人開騷兼搞簽名會。不過要倪太再唱,必先得到老公倪震OK,否則有錢都冇得賺。

為歌迷破例
周慧敏婚後將大部分時間留給老公及照顧七隻愛貓,即使去年再復出在紅館開了兩場演唱會,但卻不願一氣呵成,開埋巡迴。「每次開騷,Vivian都會瘦到得番唔夠一百磅,點食都唔生肉,倪震怕老婆辛苦壓力大,唔贊成佢即刻又再做巡迴。」周慧敏身邊人說。即使今次的澳門演唱會,倪太亦多番say no!拉鋸半年,上個月才答應再唱。「全靠二月出咗隻live碟外間反應好,又有班死士係咁寫信叫Vivian再唱,有歌迷咁支持,佢好感動,仲肯喺concert之後做埋簽名會,以前佢一定唔答應,呢個改變,係因為佢好珍惜同歌迷見面機會。」

食極唔肥
由九七年淡出娛圈開始,周慧敏近年雖然顯得較活躍,繼去年推出EP碟《盆栽》,今年亦計劃再出新碟。不過,所有工作,得通過三個規條。
「一直都有好多人,提議唔同嘅合作形式俾我,最近係收緊新歌,依家做嘢,我第一係要歌迷開心,第二就一定要我husband阿Joe支持,第三係同我宗教無衝突。
「○六年做演唱會,壓力真係好大,舊年嗰次我已經開始識得enjoy喺台上嘅感覺,今次再唱,阿Joe都知我可以應付到,個人識得relax;加上我都好想考驗一下自己嘅精神質素,係咪可以去到咁。」周慧敏說。
為了應付演唱會,唔少人節食狂操,周慧敏卻得天獨厚,現時仍保持二十三吋腰的她,由九七年開始,每天必吃一條咖啡卷,油膩的煎釀三寶亦來者不拒。
「我唔需要食貴嘢先開心,只要每日有一條咖啡卷就得,瞓醒通常已經係下晝,六件可以連埋午餐,通常我一日只會食一餐正餐!」

加老公名
周慧敏投資鍾意唱反調,揸cash唔儲磚頭。97年淡出,她手上已有超過5,000萬現金及金山花園兩個單位;10年,她再以公司名義購入東涌藍天海岸別墅,之後還將老公倪震個名,加埋入公司,有錢撈亂使。周慧敏雖然甚少入市,但手上三項物業賬面增值超過一倍,大條道理揀嘢做,慢慢搣! ####

 


歌衫唔算性感,大多都是露膊和露背。


每天練歌八小時,周慧敏說:「有次遲咗落樓,司機以為我練歌練到暈咗!」


澳門開騷前,周慧敏上月先和老公倪震到中東度假散心。


六套全新歌衫,造價以過十萬計,試完身跟住開會傾演唱會細節。


試衫當日,周慧敏還接受內地電視台訪問。


去年演唱會,周慧敏找來鄭秀文任嘉賓,大講當年往事。


食咗十五年咖啡卷都無轉口味,周慧敏做人做事,作風始終如一。


要照顧家中七隻貓,佔去周慧敏不少時間。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()