激似姚子羚
風乳欲來 七月乳季到!寫真戰逼近,各模開始扭盡六壬,為已退熱的寫真傾盡所有!選過美,有作戰經驗的Jumbo(曾淑雅)堅持唔僭建,以33C真奶硬撼一眾人工對手,並向周身都經過改裝,又識宣傳的強手媽模Mia「挑機」,希望以天然生晒力壓加工貨。

 

由細捱到大
去年以「Mi55」組合出寫真的二十歲Jumbo,原本並非重點力捧人選,但挾着去年贏得中國小姐(港區)三料冠軍名銜,今年終於可以單拖出戰。住過深水埗徙 置區,在慈雲山公屋大,要靠做老麥兼職賺零用的屋邨妹Jumbo,擅打耐力戰,由動漫節show girl行行企企做起,到成為向華強姪兒、向展邦及向展威公司旗下女子組合,之後選美奪魁,鬥心頑強。今年獨立個體出戰,眼見對手幾乎清一色大眼仔、間尺鼻、尖下巴及警鐘胸,盡是添加人工貨,激似無綫姐仔姚子羚的Jumbo,堅持打正無添加、純天然旗號,強攻對手弱點。

以卵擊石
寫真集於澳門及泰國兩地取景,Jumbo有模Cammi的「失散大佬」,Nel Nel幫手包裝做造型。拍攝出浴照時,33C心口在內衣約束下自然動盪,純天然官能刺激。「終於見番啲有動感,似樣嘅33C!」Nel Nel說。 Jumbo要面對岩石D奶、不倒胸E奶,諸如此類的對手,猶如以卵擊石!「就係太多人工靚女,我先更加堅持唔整容。市場口味各有所需,我唔驚唔夠Mia、同埋DaDa佢哋砌!」Jumbo自信說。在芸芸對手中,Jumbo亦有頭號假想敵。「係Mia!佢作為兩個仔女嘅媽咪,仲keep得咁好,人氣亦強,所以我將佢視為假想敵,幫自己提升戰鬥力。」

 
Jumbo 年齡:20 三圍:33C,24,35 身高:173cm 參與廣告:維新烏絲素,Pizza Hut,KFC等

熱鬥寫真
模出寫真,已是一年一度功課!賣樣賣肉仲要賣橋,冇得手軟錫身。

Mia 禁室培慾
Sell賣肉養家,單親媽模Mia許勝不許敗。接師姐周秀娜及Jeana棒,寫真相玩日式禁室培慾,相當踩界。加埋與陳肇麒的緋聞助陣,有勢有嘢睇。

Phoebe 全裸收山
擁有34D,第二年出擊的Phoebe(許穎),早前放風將轉做歌手,今年的寫真是最後一擊,玩素顏全裸悉力以赴,引宅男收藏其收山寫真。

Mika 露三點
興Mia同是錢景峰舊愛的Mika,為求出位,可以上演醉爆當街除衫,打寫真仗更加不留手,講明唔介意三點盡露!但當中有無取巧,就要睇過至知。

DaDa 私片作餌
已經第三年出寫真的DaDa,自知34E身材對宅男欠新意,所以要出賣自己日記及私房秘密,還附贈3D效果的私生活短片DVD,大玩綽頭。

Cammi 出賣陳冠希
除了長腿,無身材可言的Cammi,賣嘅唔係色相,而係同陳冠希嘅色慾秘史。揸住呢張王牌,微波Cammi分分鐘可以炸死對手,爆冷賣得! ####

 


正版


浸浴成粒鐘,暖水變凍水,故大功告成的Jumbo即刻上水抹身,一崵低堅料33C倒晒奶


Jumbo亦以高貴性感look撼對手。


去年19歲的她憑清純面孔及高䠷身材,奪中國小姐港區三料冠軍,包括《最具人氣》及《最上鏡》獎。


喺澳門租酒店影寫真,交房前爭取一分一秒影相。著內衣拍浴照,Jumbo忙住照鏡縮肚,形象Nel Nel幫手落泡泡粉。


去年寫真賣清純樣,今年的Jumbo著豹紋內衣伏在床上,大玩野性。


Jumbo老闆,向華強兩姪向展邦(左一)及向展威親自監場兼俾意見,對寫真戰好緊張。


中學就讀聖文德書院的她,08年畢業的謝師宴玉照(前排左一),五官跟現在無乜變。故Jumbo在寫真標榜外形絕無人工污染。


Jumbo早前被導演錢國偉睇中邀拍《喜愛夜蒲2》,但她拒絕。


去年寫真相



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()