12/5
未開始遊戲之前,抽水男已經向Baby露出吊詭眼神,點知佢真係話攬就攬,為咗保護心口,Baby搞到咪撞下巴(箭嘴),身旁嘅四眼司儀,齋睇都興奮!
女神Angelababy做女主角嘅新戲《第一次》,為配合故事校園初戀主題,電影公司專登安排Baby穿梭上海多間大學路演谷戲。

 
上個禮拜六(五月十二日),Baby去到海事大學向學生分享初戀難忘事,電影公司仲安排咗幾位男生上台講說話或者做動作,打動台上嘅Baby女神。
其中一位著黑白格仔衫嘅哥哥仔,見跪地送花冇效,於是突然企起身,粒聲唔出埋去攬實Baby。
擺明抽水,好在Baby趕得切將雙手放前護胸,但由於抽水男太用力,搞到Baby咪撼下巴;不過最離譜係大會司儀,淨係識O嘴睇戲,過咗成十秒,先識拉開個抽水男。
蝕晒底,好在上海之行海綿蛋糕都喺度,補番數!上星期四(十日),兩個各自出席活動,Baby同李治廷現身飲品代言記者會,黃曉明就參加電視台慶祝台慶而舉辦嘅高爾夫球比賽,更否認外傳佢五年內不婚嘅新聞,強調緣分到,成家唔係問題。Baby應該安樂晒! ####

 


除咗巡迴大學谷戲,Baby仲有現身代言活動,玩遊戲玩到甩裙。


10/5
男友黃曉明參加高爾夫球比賽,自爆即將同周潤發合作,兩代許文強同台,令佢心情好緊張!咁搵Baby幫手,放鬆吓咪得囉!


做完代言活動,Baby走去行街,連巡ZARA同American Apparel,不過都係冇收穫。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()