close


最唔鍾意俾人無端端影到家人嘅劉華,等到妻女安全出院後,以華仔老大名義,向佢啲fans「家人」解畫。
五月九日,劉德華同朱麗倩個B女喺養和出咗世嘅消息傳出後,連日來唔少圈中人紛紛隔空道喜,劉華契媽葉德嫻同老死吳君如,前後證實喜訊,唯獨等極都唔見當事人親口認。

 
直至星期一(五月十四日)下午五時四十四分,劉華終於喺華仔天地向佢「家人」報喜。忍口唔講,除咗初做老豆分身不暇,最重要係等妻女安全出院,嚴防傳媒埋伏得米。劉華仲留言唔會將B女面貌上網,至於「其他,面對面說吧!」充滿感情!在此同劉華講聲唔該,企養和嘅手足,終於可以收隊。八珍明白,公器不能私用,但我想借此版位講幾句:希望五月九日唔係劉家千金確實出生日期,否則,同在下屋企隻喵「九姑娘」同日生日!真係咁啱,唔會啩! ####

 


吳君如公開認收到華嫂朱麗倩回覆,證實劉家千金出咗世消息無錯。(《蘋果日報》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()