李詩韻筍盤唔憂冇人要

李詩韻於新劇中飾演為目標而甘願犧牲色相的人,不過現實生活中,她坦言自己很簡單,又自爆之前曾秘密拍拖一年,但因性格不合而分手,她又指自己是好女仔,想做「女筍盤」,不想在感情上再受傷害。



李詩韻原來之前曾秘密跟圈外人拍拖一年。

李詩韻於新劇《情越海岸線》中的角色被塑造成「女神」,純情得來甚有野心,更多次利用初戀情人陳展鵬。為了演活「女神」角色,她坦言壓力甚大,要說服自己之餘,又不可太誇張,她說:「劇中我為事業向上爬而犧牲自己,認識富二代,反映咗社會真實一面,尤其商界中都有人以此為目標,埋沒良心去做事。(娛樂圈都有好多!)我比較簡單,生活冇咁複雜,身邊朋友都係外國返嚟,入行十年多,有段時間我都好唔開心,睇得啲嘢太重,不論獎項、感情、事業都係,不過依家我睇化晒,以前我好慳,唔捨得買嘢,講真,早兩年我先買我第一個名牌手袋,依家會使錢喺自己身上,去旅行、按摩享受,要令自己開心啲。」

不是豪放女

詩韻坦言之前曾被負面新聞影響,想過離開香港,她謂:「我覺得好唔公平,我係保守之人,根本唔係豪放,點解呢行啲女仔係單身就會被指淫娃,男仔好似馬國明、陳展鵬咁就叫筍盤,女仔都可以係筍盤,我都好多人想要。」


楊潮凱(右起)、李詩韻、劉俐與羅鈞滿拍《情》劇合作愉快。

李詩韻坦言不想再經歷分手之痛,不會一相識就拍拖。

傷過多次心

問她現時是否都有很多人追求?她坦言每個男仔初相識時都好好,不過之後就現形,個個都是這樣,依家會認識對方耐一點先。」她又自爆其實之前秘密拍了一年拖,但最終因性格不合分手,故現時會看清楚、穩定些才再拍拖,她說:「我真係唔想再分手嘞!每一次分手都會傷心,傷過好多次,夠嘞!」

文:影視組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()