張家瑩早年在英國讀書,當地不論傢俬或食物都是 Big Size,因此她家中的重點真皮梳化,亦要選用特大款式。 

星悅居

好皮氣 張家瑩

07年亞姐冠軍張家瑩的父親從事樓宇翻新工程,從而令家瑩很早已曉得冷暖配色的重要,她對自住居所亦甚有要求。全屋簡約設計,象牙白作為主色,配以特別訂製的大型真皮梳化、皮製茶几,及散布全屋的手製皮公仔,入屋後即時聞到陣陣皮氣,很有家的感覺。

 

 


真皮白餐椅除了梳化特大兼指定要用真皮外,張家瑩亦以白色真皮椅當作餐椅。 

可愛皮公仔皮製公仔的確易於打理, ZUNY品牌推出的動物款式造型亦時尚獨特,張家瑩合共買了六隻,散落全屋,絕對能增加時尚品味。 

 

在外國長大的張家瑩,本來喜愛港島區的繁華生活,長時間居於銅鑼灣,卻因為空氣質素日差,多次久病不癒,便決意搬近住在新界區的父母。每晚不單有愛心靚湯外,倘若有任何頭暈身㷫,父母都能隨時照顧。


2007年參加亞洲小姐選舉奪冠的張家瑩,亦得到「完美體態大獎」,之後與甄詠珊(右)拍旅遊特輯,都不介意晒身材。 

去年張家瑩跟蔡瀾主持《蔡瀾亞洲一樂也》,食得太多好嘢而暴脹了 10磅。 

具升值潛力

張家瑩年紀輕輕,但對投資很有眼光,年多前她以 438萬購入深井碧堤半島一個七百多呎的單位,現已升值不少。「住呢度真係方便咗好多,返工揸車到大埔只需 30分鐘,夜晚去媽咪爹哋屋企黐飯食亦只係 5分鐘車程咋。當日買嘅時候都只係五千幾蚊呎(建築呎價),今日就升到七千幾蚊呎。話晒呢度仲未有地鐵,人流唔會多得去邊,但我就鍾意呢度咁小嘅人口密度喇。」深井遠離市區,空氣的確唔錯。


見山望海此高層單位景觀十分開揚,雖然被另一大廈阻隔,但依然見到青馬大橋和汀九橋。 

紅卜卜睡牀象牙白的簡約大廳,一門之隔便是睡房。火紅色睡牀放着幾個粉絲送的毛毛公仔,旁邊亦有隻皮製企鵝,流露童真一面。 

百呎衣帽間近百呎的衣帽間,擺放了三個特大衣櫃,已騰不出任何空間再多放衣物,相信張家瑩係時候要進行大掃除喇。

這對石龜是張家瑩於蘇梅旅行時買的手信,放在蝦仔缸旁邊,好有意思。 

小蝦迷張家瑩一心想飼養寵物,奈何有鼻敏感。為了令家多添生氣,於是養了缸新興的水晶蝦,仲話每日放工回家望見缸蝦仔就會開心。 

女士最愛

單位間隔為兩房兩廳設計,張家瑩特意改動一個睡房變為衣帽間,相信很多女士甚為渴求。「我很怕亂,所以雜物唔多,唯一最多係衫褲鞋襪。我做主持要成日出鏡,呢個衣帽間暫時仲算夠用,再過多一年,真係唔知會變成點喇!除咗買衫外,一啲皮製嘅動物擺設我都好鍾意㗎,又易打理,見啱嘅我就買返嚟,儲埋都有 6隻,散落喺屋企唔同地方。」全屋以象牙白做主調,添加了皮製公仔後,終於發現到她有點少女情懷。

隻隻名牌

張家瑩除了懂得買樓保值外,亦有儲名錶的習慣。最右邊的鑽錶是她多年前生日時父親所送,有記念價值。
左起:勞力士 Daytona$87,500、勞力士綠圈 Submariner$66,100、 Panerai$52,500、帝舵鑽錶


撰文:李家碧
攝影:潘啓德
錄影:湯文峯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()