close

句句金

句句金

郭富城早前發表嘅「着鞋論」,以鞋直指熊黛林( Lynn)「唔啱着」。
其舊愛鍾麗緹日前出席活動,同樣以鞋大談女人愛情觀,間接安慰同場嘅 Lynn:
女人買鞋好難,着好多好多就會發覺邊對舒服,舊咗咪 next one。
啱吖,換個角度睇,郭富城呢對鞋都已經着咗 7年,舊晒,以阿 Lynn咁嘅條件,唔愁冇鞋着囉。

 

雲山戀因女尊男卑,一直被外界睇衰,何超瓊對此則另有一番見解:
依家係女權普及嘅現象,好平等,各有各專長……最緊要有感情同感覺,睇扶唔扶到大家。
應該咁講啦,差距唔係問題,不過唔好太遠,而且要睇屋企人接唔接受。始終一段關係,唔只關乎兩個人咁簡單。


 

80歲仍然係 BB嘅夏蕙 BB,早前喺 facebook宣布出寫真,並留言自嘲:
唔知道會嚇死幾多人呀!唉!又一場生靈塗炭了!
放心喎,你係 BB同時亦係耆英。大家應該會俾面 BB,唔會忍心蝦老人家嘅

 

全城盡是 BB,就連吳鎮宇都頂唔順,除大彈呢股 BB風潮,更搞笑喺微博留言:
我已自封為鎮宇 DD(弟弟)。
都幾有創意喎。好,以後女嘅叫 BB,男嘅就叫 DD,就咁決定啦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()