So Comment

元朗平靚正小菜 正記菜館

繼續元朗...
為了證實畀大家睇,作為一個城市人,日日喺街食飯有幾搵笨!有幾多錢係代交租,有幾多錢係真正去咗食物度,於是一連幾期都會去元朗中、西合璧咁四圍去食!

營業時間

原來元朗才是現今香港的不夜天,間間都開通宵的,乜得咁多人咁夜仲未瞓,又做乜個個都食消夜?!真係唔明,我會再深入研究吓,「正記」由 6pm-5am。

格局

似紅磡崇潔街嘅「加太賀」,成條街都係「正記」,隔籬鋪、對面鋪……都係「正記」。

食乜?

唔好信個招牌「粥店」,又唔好信個餐牌,有腸粉食,係冇嘅!「正記」係食小炒同好正嘅潮州滷水。

食物...

朋友話滷水正,先嚟一個滷水鵝片雜拼$160。碟滷水一放低,大家就好似搶食世界咁,搶呀!有鵝片、豬耳、豬大腸、豬小腸、鵝腎、墨魚……豆腐,花生。個滷水好味道,又夠老身,全碟大家都有讚冇彈,就連花生都好正!全碟食到一粒花生都冇!

 

椒鹽鮮魷$68
魷就好新鮮,冇食香口膠嘅感覺,但炸皮厚了一點,但仍鬆化,可惜唔係椒鹽,反而全部係蒜。

 

腐乳炒蕹菜$38
超好食,菜係甜嘅,結果唔夠食,再炒多一碟清炒。我就覺得腐乳炒好食得多,因蕹菜係有一啲「寡」味,所以要有濃啲嘅口味先至帶得起菜嘅甜味。

 

紅燒豆腐$58
豆腐一碟打橫切,比平時食嘅紅燒豆腐大片,但薄了一半。好聰明,因為炸面比較大,所以受汁的面積較廣,而中間白色的豆腐換言之薄咗,全嚿紅燒豆腐都好入味,好正!第一次見人咁切,真聰明!

 

啫啫雞煲$65
不要叫,好差!下次一定要試葱油脆皮雞,聽到都想食,係白切雞有葱油,但雞皮係爽脆,未食過,聽到個名加埋想像力都流口水!

 

魚香茄子煲$58
普通。

 

豉椒炒蟶子時價
好正!蟶子新鮮,又炒得剛好,完全爽,唔韌。豉椒味又好,汁又唔杰,剛掛在蟶子上。

 

薑葱炒蟹$260
蟹唔靚,肉水咗啲,可以不理。結果我哋 7個人食咗$869,但係減番碟蟹,咪六嚿水落得樓?我朋友話,佢哋平時嚟,大多$70-$80一個人,有時慳啲$50一個人都得,食晚飯噃!水準好過普通,滷水仲正!咁抵去邊度搵,一於大舉殺入元朗擦鑊甘!元朗萬歲!

 

下次我要再去「正記」食葱油脆雞、椒鹽泥鯭、魚湯浸勝瓜、白灼腰膶、清湯牛腩,當然唔少得滷水同雍菜啦!

 

正記菜館
地址:元朗金輝徑好盛大廈 4號鋪
電話: 2443 3319

 

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


攝影:蘇施黃

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()