孫泳恩說自己是很喜歡「闖」的人,什麼都想試,「覺得可以做到好多嘢。」
女士春秋 亞洲小姐出產三級片「乳牛」,那麼香港小姐應該算是出產豪門新抱吧。且看朱玲玲、李嘉欣、李美鳳,個個嫁入豪門做少奶。但,總有例外,第一屆冠軍孫泳恩,她經歷過兩段失敗婚姻,現與第三任丈夫賓康居於美國,她夫家不算是豪門闊少,但亦能令她衣食無憂,過的是少奶奶生活,但不知是否得閒得滯,孫泳恩竟然想「出番嚟做」,原因是:「一個人對住間萬幾呎嘅大屋,好悶呀。」嘩!晒死人咩!

賣磚頭
五十七歲的孫泳恩移居美國十多年,與第一任丈夫、前無綫編劇陳家蓀所生的兒子已大學畢業,現正在倫敦工作,與現任練馬師丈夫賓康所生的女兒亦已十四歲,開始有自己的社交圈子。孫泳恩每日要做的除了買餸煮飯,其餘時間就是「hea」,「我冇嘢做㗎,如果太耐冇嘢做會同個社會脫節。你知啦,喺外國都冇乜機會打開個口,打開個口就淨係刷牙同食飯,哈哈,喺美國,人與人之間嘅關係好疏離,整整吓開始發覺自己有少少抑鬱,因為冇人同你傾偈,間屋萬幾呎連花園,好多問題都要靠自己去處理嘅時候,就會咁樣。」發現自己有抑鬱,但她沒有立即求醫,「因為美國一睇醫生就弊啦,保險一定要交好多錢,佢哋會即刻認定你有呢個記錄。」幸好病情未算嚴重的她懂自救——就是搵嘢做。她首選地產,「我喺一九七七年起搞過四屆地產展覽,當時好多地產商參加,好成功。」直至去年,她主動聯絡中原地產創辦人施永青,「我覺得而家有個潮流,啲人好鍾意過嚟(美國)買樓,係大勢所趨,不如自己考番個地產牌,舊年八月我做完手術後喺屋企休養期間,考咗地產牌。」

做阿四
名人、明星去到邊都有着數,香港小姐出去打工,加上與施永青關係友好,人工方面應該待她不薄吧,「無底薪,只抽佣。」但她倒沒有所謂,因為她覺得有底薪便有義務,她笑笑口說:「冇底薪咁咪好囉,唔需要返公司坐,有客就email我。」未考牌前,孫泳恩只負責招呼中原帶過去的客人,她要另外找地產經紀帶客睇屋,那段時間,她的職責跟「阿四」無異,「我去機場接啲客,客人問:『你係做機場接送?俾張咭片嚟啦,我第日多啲call你。』我話:『哦,多謝你。』,我冇得講,因為我唔係經紀,又試過有啲客一落機就話要去睇荷李活星光大道,『你揸架車去嗰度等我啦!』,當我導遊或者司機,你知啦,有啲人,財大氣粗囉。」當然也有被認出的時候,「佢哋一知道咗之後,就對我好好、即刻都唔同晒。」背負港姐銜頭,很多時都會為她帶來工作上的方便,但同時亦經常被人誤會她這位阿太賺錢買花戴,所以她先從衣著入手,拒絕像以往經常名牌上身,「你諗吓你個客著名牌,你自己又係咁人哋會諗:『有冇搞錯?係咪賺錢買花戴?』感覺唔專業,所以我著衫都好唔起眼,總之要感覺好專業。」

現實
孫泳恩於八六年在香港開過公關公司,那時候的她經常遊走ball場,「打扮到自己好似隻彩雀咁啦。」她形容當時的生活很風花雪月,「我做咗港姐、跟住結婚,樣樣都有人服侍,屋企有三、四個工人,司機有兩個,活喺一個唔係好真實嘅環境,我嘅生活就係晚晚去應酬、去party、飯局、馬場、ball,跟住就做吓啲公關嘢,買幾萬蚊一個手袋,去做衫、飲茶、跑馬、遊埠。」

 
歡樂的時光過得特別快,九九年,丈夫賓康因旗下馬匹被發現有違禁藥物,被香港賽馬會吊銷練馬師牌照,事業陷入低潮,生活亦起了大變化,昔日一起進出ball場、馬場的好姊妹突然全部人間蒸發,「當時好慘,啲人即刻同你劃清界線,好多嘴臉俾你睇,尤其是我住喺沙田練馬師宿舍,嘩!啲人見到你好似見鬼咁即刻走,我直情由雲端跌咗落地獄,覺得呢個世界嘅人都好冷漠無情。」她尤其記得簡炳墀,「佢係第一個最寸,喺架見到我,『點呀?吓!』咁囉,平日好多嘢傾,嗰陣時就冇晒嘢講,好似唔係好想同你打招呼,一陣間又喺報紙踩你扺死啦!」 ○○年,孫泳恩與賓康舉家移民美國發展至今,孫泳恩說:「人生好漫長,冇可能一世人都順風順水,當你有挫折時,其實係個天磨練緊你去應付一啲大事,所以我覺得係一種鍛鍊。」記者告訴她簡炳墀官司纏身,被控告賄選,經常上網關心香港新聞的她首先一笑,然後說:「又唔可以講係報應,有啲人對你唔係幾好,唔緊要,呢個係一個際遇令到佢要走開,不歡而散,一啲唔好嘅嘢就會離你而去,一啲好嘢只會凝聚喺你身上。」 ####

 


她是第一屆香港小姐冠軍。


二○一○年,兒子周耀洋於加州大學畢業,孫泳恩與母親(左起)、父親、丈夫賓康、女兒賓盈盈與她的弟弟一同出席畢業典禮。


美國的萬呎大屋住了九年,五歲大的積羅素犬Allie是她的寶貝。


二月尾,她以同事身份與施永青齊齊出席中原地產的周年晚宴。


八七年孫泳恩與從事地產的周家雄結婚,這是她第二段婚姻。


移居美國多年,但她仍每朝上網睇港聞,最近她就因看了吉林狗肉麵一事忿忿不平,「我要做番啲嘢去救狗。」


與現任丈夫賓康於九四年結婚。


與賓康所生的女兒賓盈盈於九七年出世,賓康帶同孫泳恩與前夫周家雄所生的兒子周耀洋探望。


○○年,含着淚的孫泳恩與丈夫賓康(左)及女兒賓盈盈(中)離開香港到美國發展。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()