close


「煎 pan」睇電話睇到入定咁,車未到腳已先踏出馬路,車親腳趾就大件事! 

媽咪姐

陳展鵬危企

無綫呢勻真係屋漏逢夜雨,呢頭兩套重頭劇收視仆直,嗰頭高院唔受理佢反對增發免費電視牌嘅司法覆核。

 

無啦,局住變陣!眼見玩科幻嘅《高倫布》同劇情悶蛋嘅《金枝貳》唔收,索性搵番套溫情小品《情越海岸線》嚟救亡。身為劇集男主角嘅陳展鵬,講明對套劇有信心。梗係啦,重頭劇都只係收得十幾點,《情》劇一開就有 26點,贏咗《高倫布》同《金枝貳》,總叫救亡成功。
可能因為零壓力,「煎 pan」分外輕鬆。前幾日,媽咪姐就見佢喺中環等的士,佢望住個電話睇到入晒神,仲不自覺愈行愈出,半隻腳踏出埋馬路,真係好牙煙。馬路如虎口,媽咪姐阿仔間幼稚園都有教啦,「煎 pan」冇理由唔識㗎!


雖然極速成為無綫一線小生,不過「煎 pan」當日喺的士站排隊嗰陣,隔籬一齊等車嘅乘客幾乎冇個認得佢,希望今次《情》劇可以幫佢人氣再升啦! 

上的士時,「煎 pan」終於捨得放低電話,望望路面情況先上車,算佢醒目。 

《情越海岸線》啱啱播,收視唔錯,但媽咪姐睇過少少,感覺好似以前啲師奶劇,仲有幾位猛男做主角,點都好過《神探高倫布》。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()