close

媽咪姐

周啟生局修哥上契

母親節嗰晚,阿女陪咗媽咪姐去睇周啟生同佢家姐周小君嘅演唱會。依家香港樂壇,又唱得又彈得嘅真係冇幾多個,睇周啟生自彈結他、鋼琴、 Keyboard唱成廿幾首歌,除了佢嘅首本名曲〈天長地久〉同〈淺草妖姬〉重新編曲外,又翻唱由佢作曲嘅〈午夜儷人〉同〈海濶天空〉,令媽咪姐搵番好多少年時代嘅回憶。

 

最搞笑係周啟生突然在嘉賓修哥(胡楓)旁邊跪下,叫對方收佢做契仔。咁嘅格局修哥都打個突,不過老江湖即係老江湖,修哥玩番佢轉頭話︰「其實佢年幾前已經想同我上契,但上契係一生一世㗎嘛,我當時唔願意。」此話一出,周啟生即時扁嘴,但修哥續說︰「不過經過年幾嘅觀察,發現佢冇不良嗜好,如果契女斑斑都冇異議,我就收佢做第十四個契仔啦。」在場斑斑即時做了個 OK手勢,周啟生即時開心大叫契爺。現場咁多觀眾睇住,修哥點可以 say no啫,周啟生呢招「老局」又真係幾成功。


修哥初時玩嘢,話「唔願意」上契,仲叫周啟生問過契女斑斑先。周啟生即扁嘴,後來修哥後兜應承,周啟生話以水代酒,修哥還以金句:「我哋係講心,水就唔使斟,水到飲一飲,我個心好甘。」周啟生即興奮大叫契爺,兩個仲親熱咀嘴㖭。 


周小君嘅表現不過不失,初時雖然有啲怯場,但愈唱愈好,尤其同徒弟梁詠琪又唱又跳西班牙歌及〈我的心裏只有你沒有他〉,盡顯星級老師唱功,高音部分比梁詠琪更準更放。

玩開健身又打拳嘅周啟生,剝衫娛賓,雖然腹肌欠奉,但五十一歲仲 keep到鋼條身材,抵佢得戚。 

未開演唱會前,周啟生可謂 high爆,同觀眾握手時不停送肉嘴,咀完男又咀女,十分豪放。 

周啟生與葉世榮合唱〈愛情的歌〉,兩個男人拖住手情意綿綿互笠高帽。原來歌曲內容是講述兩個男人感情,更以此歌撐「同志」。

今年潮流興螢光色,來捧場嘅鄧英敏太太同江華夫婦,更來個鬥螢。無獨有偶,鄧英敏及江華都是草帽加西裝褸,唔講真係以為他們夾過嚟。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()