上週發生嚇破膽事件兩則:點估到Lisa S會老貓燒鬚,跌了一粒二千幾萬嘅圓鑽落地,更想像不到王敏德竟然發台瘟,跳上值千萬元跑車又唱又跳,仲眾目睽睽嘴dancer,爆!

王敏德 車震
上週六王敏德和他的拍檔Big Band到黃金海岸遊艇展覽任表演嘉賓,佢載歌載舞情緒高漲high到唔知做緊乜,忽然一躍跳上值一千八百萬的Aston Martin跑車上un,車行老闆嚇到叫佢落地都唔理,之後仲嘴dancer。問佢做乜咁大膽,他扮懵話:「I don't remember,有咩?」

Lisa S 跌鑽
吳彥祖個鬼模老婆Lisa S,上週二為佳士德拍賣行示範一對近十一卡鑽石。原本用托盤托住共五千萬鑽石突然跌咗一粒落地,Lisa登時驚到擘口,之後執番又跌多次,Lisa尷尬話:「如果要賠,賣咗我同老公吳彥祖、父母、全部家產都賠唔起。」

何超盈送花氹阿婆
上週六母親節前夕,賭王四房長女超盈去咗跑馬地花鋪買花,以為佢提早同媽打梁安琪慶祝,點知束花係送俾婆婆,「媽咪飛咗英國,一早同佢慶祝咗啦(下圖)。」其實四太今次係飛去英國探仔,睇嚟喺四太心目中,始終都係仔緊要啲。 ####


 


妖!(設計對白)帶點酒氣的他,事後補鑊抹車,老闆半玩半認真的推佢扮嬲。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()