鄧萃雯遭圍剿 黃德斌開咪鬧

鄧萃雯孭飛無綫重頭劇《金枝慾孽貳》收視插水,該劇編審周旭明不甘被雯女指摘冇劇本兼狂飛紙仔言論,暗指雯女老鼠跳船,雯女則在微博隔空還擊,盛傳她此舉惹怒《金枝貳》全劇組,前晚劇組飯局和K局雯女完全無影,黃德斌更在電台再踩多腳,令雯女腹背受敵!



伍詠薇前晚出席劇組聚會,而雯女卻全程冇影!

鄧萃雯與周旭明早前接受內地媒體訪問時隔空開火,雯女埋怨《金枝貳》冇劇本、對白深兼狂飛紙仔,周旭明反寸對方老鼠跳船,令雯女即在微博反駁,指自己不介懷沉船,只是覺得周旭明任性,不顧演員要有時間準備的需要,不過雯女的觀點卻未獲同劇演員認同,黃德斌加把嘴暗指雯女是偽人,其他藝員亦以行動圍剿雯女,前晚劇組相約飯局和K局,兩場也不見身為主角的如妃娘娘雯女蹤影,反而已離開無綫的監製戚其義都有在場,令不和傳聞甚囂塵上。

伍姑娘Ada鬥大

當晚飯局和K局出席包括伍詠薇、蔡少芬(Ada)、陳豪、葉翠翠、楊秀惠、黃德斌和簡慕華等,伍姑娘更帶埋老公練海棠赴會,眾人在微博上載狂歡「實況」。雖然Ada只出席了頭一part的飯局,但依然是全晚焦點,有人留言讚她生完孩子不久仍這麼瘦,又指伍姑娘胸部比Ada大很多。


黃德斌

昨日黃德斌接受電台訪問時,繼續向雯女踩多腳,對於雯女指無劇本?他說:「其實我唔知佢用咩角度去睇,唔知佢出發點係乜,如果係For宣傳,我就覺得麻麻哋,套劇同九年前嘅團隊一樣,一樣飛紙仔,當時又咁成功?仲創造如妃呢啲角色,(雯女話年紀大唔可以無劇本?)如果係咁就應該一早講,話自己冇劇本拍唔到,唔可以依家出街一半先至講。」

至於關禮傑對於罵戰則保持中立,他說:「大家意見唔同,(雯女話唔明對白?)我覺得佢演得好好,佢係好尊重職業嘅人,可能講者無心,佢修養ok。」伍詠薇則在電話中說:「每個人都有表達自己態度嘅權利,(會唔會做和事老?)未有咁嘅級數。」Ada則在微博有感而發:「高低起跌總要面對。」

文:專案組

《金枝貳》老友飯局飛起雯女

#video_player{width:100%;height:100%;}


■蔡少芬前晚撇低老公同兩個女,同一班《金枝貳》老友食飯傾偈。

【油麻地彌敦酒店】無綫劇《金枝慾孽貳》雖然收視唔得,但戲外劇情似乎更精采!一班《金枝貳》演員伍詠薇、陳豪、蔡少芬(Ada)、黃德斌、楊秀惠同關禮傑等,前晚約埋喺油麻地彌敦酒店食飯,仲有監製戚其義,獨欠呢排是非多多嘅如妃鄧萃雯,擺明飛起佢啦!
前晚9點半,一班演員食完晚飯意猶未盡,再去唱K,但陳豪同Ada都冇去,伍姑娘噚日喺微博上載啲相,似乎玩得好開心。成班人玩到凌晨12點陸續離開,有家室嘅關禮傑最先走,梁嘉琪反問記者:「仲未走呀?佢哋有排呀!」至凌晨1點半,仍未見伍姑娘等人離開。


■《金枝貳》演員齊心約食飯,唯獨唔見是非多多嘅鄧萃雯(小圖)到場。
微博圖片

其實雯女呢排真係好好火,同編審周旭明隔空互罵,日前佢接受內地傳媒訪問又繼續彈《金》劇對白難明,佢話:「大家都說這些台詞不是人聽,其實我也覺得不是人講的!」

 

德斌寸雯女博宣傳

搞到一向唔多出聲嘅黃德斌都忍唔住出聲,喺微博暗寸偽人宣傳手法低智卑劣,佢噚日接受電台訪問時仲越講越㷫:「九年前一樣嘅班底,當時製作到如妃等人物,點解今次話拍唔到,若果指冇劇本,可以接劇時話唔拍,唔係出街先話冇劇本唔明,不論係為個劇宣傳定為自己宣傳,目的已經達到。」而曾同周旭明合作嘅黃日華、張兆輝等前晚喺灣仔出席活動,佢哋都覺得飛紙仔好有問題,黃日華仲放棄睇《金枝貳》㖭!
採訪、攝影:李志明、羅德光、王崇穎


■據悉前晚飯局由伍詠薇(右)扯頭纜,老公練海棠亦有現身。


■葉翠翠飯後再去唱K,至凌晨先行打的走人。


■黃德斌同戚其義(右)老友鬼鬼,德斌更力撐編審周旭明。

黃日華飛紙仔:完全唔接受

無綫重頭劇《金枝慾孽貳》收視低迷被指主角鄧萃雯鬧爆「飛紙仔」所致,前輩級演員各有表態,其中黃日華表示自己亦曾跟《金》編劇周旭明合作:「飛紙仔我哋係第一代!(唔明對白?)我哋時裝戲好啲、清晰啲。(雯女鬧冇時間準備!)每個人都有困難之處,諗自己立場外,都要諗對方,發洩都係應該,(撐雯女?)作為藝人有晒劇本對自己有把握啲,飛紙仔我由廿年前第一日到依家,都完全唔接受。」



黃日華(右)與張兆輝一同出席活動。

另張兆輝則認為無綫現時缺乏編劇人手,加上公司大量製作,工作人員未有足夠時間創作:「令演員冇時間準備!(有否睇《金枝貳》及《神探高倫布》?)好少睇電視,(收視跌至18點!)唔會啩!觀眾太聰明,覺得冇新意,但創新啲又話係咪咁o架?做老闆好難適應客仔嘅要求。」

《金枝貳》飯局雯女消失

繼日前與《金枝慾孽貳》編審周旭明隔空開火,前晚鄧萃雯再被同劇演員「孤立」,劇組大搞飯局和K局,伍詠薇、蔡少芬(Ada)、陳豪、葉翠翠、楊秀惠、黃德斌和簡慕華,連已離開無綫的監製戚其義亦有出席,偏偏不見雯女。飯局上眾人團結合照,伍姑娘和Ada更搞笑地鬥胸大。而伍姑娘老公練海棠搭着梁嘉琪和楊秀惠等扮享齊人之福,伍姑娘即攬實關禮傑等「反擊」,打成一片。

至於德斌昨日受訪時更對雯女「踩多腳」,對於雯女指沒有劇本,他說:「我唔知佢用咩角度睇,出發點係乜!如果係For宣傳就麻麻哋,套劇同九年前嘅團隊一樣,一樣飛紙仔,當時又咁成功?仲創造如妃呢啲角色!(佢話年紀大唔可以冇劇本?)咁應該一早講,唔可以出街一半先講。」而關禮傑則保持中立:「雯女係好尊重職業嘅人,可能講者無心,佢修養OK。」伍姑娘接受電話訪問時說:「每個人都有表達自己態度嘅權利,冇話邊個啱邊個唔啱。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()