close

上流滙

綠化作用

潮流是一個大循環,沉寂已久的綠色,今年夏季又再復興起來,不少藝人亦搶先由頭綠到腳,發起時裝界的綠化作用。

鄭秀文【下身笨重】( Good)

綠色薄褸紅白條子上身衫,原本係冇問題,不過條彩色鎖匙裙笨重得滯,加埋條同佢皮膚唔同色嘅肉色絲襪,完全上輕下重。」
Versus
Giuseppe Zanotti

【強國感覺】( Bad)

「佢呢身造型如果每樣嘢拆件嘅話都唔錯,但加起上嚟就好有強國 feel,尤其對絲襪襯粉紅色鞋,認真失手。而且佢條皮帶太誇張,映到佢條腰好高,好累事。」

吳君如【型格成熟】( Good)

「雖然佢唔係大美人,又唔屬於骨骼精奇嘅女人,但佢着呢條裙真係型格得嚟貴氣。原本呢條裙好成熟,不過條黑白皮帶同 two tone涼鞋,減少番女人味,處理得唔錯。」
GIORGIO ARMANI

蔡卓妍【條子加分】( Good)

「墨綠色 tube dress本來好簡單,不過黑白條紋就將本身好沉嘅墨綠色凸顯出嚟,發揮到效果。略嫌佢髮型太過復古,如果梳 all back頭的話就更型格。」

何超儀【紫褲怪異】( Good)

「淺綠色嘅外套好搶眼,佢都 carry到,不過佢真係襯錯條紫色褲,依家個感覺好怪。如果佢襯條貼身牛仔褲效果會好啲。」

徐濠縈【心思搭夠】( Good)

「一般嚟講,全套綠色咁樣襯埋一齊,真係好難 carry,好似成棵樹咁。但佢用咗兩隻深淺唔同嘅綠色,加埋對綠色襪同淺色鞋,睇得出佢喺配襯方面好有心思。略嫌佢條頸鏈太大件,唔配飾物反而好啲!」
OH MY GOD

甘國亮【死氣沉沉】( Bad)

「睇得出甘國亮好努力去營造潮流嘅效果,不過黃皮膚人着到成身軍綠色,真係好暗沉。而且佢着咗對綠襪,感覺不倫不類。」

古天樂【恤衫出事】( Bad)

「佢膚色咁黑,襯到成身墨綠色,只會冇生氣。佢件外套本來想營造 sporty效果,但入面件恤衫完全錯咗,搞到依家斯文同 sporty兩邊都唔係。」

吳雨霏【灰裙累事】( Bad)

「佢將件綠色皮褸就咁披住着,視覺上都冇乜問題。但嗰條灰色長裙真係好論盡,成為全個 look嘅負累。」

小心變青苔同樹

形象指導郭慶彬( Ricky)指綠色是今年必備顏色,但由於綠色始終較難 carry,故建議凡事適可而止。他說:「中國人心目中覺得着綠色會映到人面青青,但呢個係錯誤觀念,因為綠色有好多隻,今年夏天最適合鮮綠、翠綠同螢光綠,深綠同軍綠呢類咁深沉嘅色就千祈唔好揀。由頭綠到尾唔係唔得,但好易出事,咁不如搵其他淺色中和一下,又或者用綠色手袋同飾物,都代表到潮。綠色最忌襯灰或啡,因為加埋一齊就分別好似青苔同樹。」


KENZO 

GUCCI 

形象指導郭慶彬( Ricky Kwok),早前獲邀到巴黎時裝周欣賞大牌時裝騷,近年他更於銅鑼灣開舖,化身潮店老闆。

採訪、撰文:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()