close

媽咪姐

靚太晒你冷

Ball場名人每次出動都上足彈,行頭十足。好似上個禮拜五( 12日),唔少名太齊集珠寶活動,個個出動私伙嘅幾十卡鑽錶、罕有嘅彩藍寶,閃到眼都花埋,媽咪姐要戴番副超先掂!

鄧宣宏雁十卡鑽戒

太子珠寶鐘錶老闆娘鄧宣宏雁戴上公司嘅彩藍寶手鈪、老公送嘅十卡巨鑽戒見人,粒石成個一毫子咁大,好火到不得了。「珠寶多數係先生喺特別日子送,我好少買。」嘩,好晒呀!

Deborah Hung一豹萬金

Dreamodels老闆娘 Deborah唔單止惹火身材搶鏡,雙手嘅鑽戒亦好鬼誇,除咗卡地亞鑽石豹戒指夠矜貴,方形巨鑽亦價值不菲,單計一隻戒指,都可以買層樓囉。


蔡李惠莉百萬鑽錶

玩具大王蔡志明太太蔡李惠莉係卡地亞擁躉,當日出動百萬鑽石錶,閃到時間都難睇。「隻錶係蔡生送,佢話見到鍾意就買俾我。」 Well,真係好似買棵菜咁易!


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()