close


咩啫!咪送番隻騾仔俾老婆(捱)囉。(設計對白)頒獎禮上,杜汶澤同媽咪姐講起買豪宅,忍唔住偷笑。阿田就匿埋喺後台,唔想搶老公風頭。老婆咁識做,阿澤你對人好啲啦。 

媽咪姐

杜汶澤發達唔預老婆

曾幾何時,杜汶澤衰爛賭,俾債主追數追到喺亞視貼大字報;又因得罪好友劉華,遭對方收番層樓,冇得用筍價 3萬租住加多利山。不過,人總有過去,學黎天王話齋:坎坷過後有艇搭!杜汶澤隻艇,原來早就撐咗上岸㖭。

 

媽咪姐收到風,今年初 40歲嘅阿澤扑槌用重金千四萬,買咗大埔康樂園 1,660呎洋房,似乎呢兩年賺唔少喎!難怪就算喺今屆金像獎頒獎禮失落「最佳男配角」同「最佳男主角」,阿澤都睇得好開,仲話五屆影帝梁朝偉讚佢做戲「開竅」,開心過攞獎咁話。
對於即將進駐千萬豪宅,佢就同媽咪姐講:「未咁快決定搬唔搬入去呀,事關我依家住緊嗰度(元朗翠巒)仲有成年租約,慢慢諗吓先啦!(呢兩年搵得好多啦,第一次買咁貴嘅豪宅?)託賴啦!不過投資嘅嘢一向都係老婆搞,我好少理。(但你層樓同公司都係自己名,冇老婆份噃!)自從我簽咗英皇之後,我嘅財政已經俾晒老婆管,我嘅錢已經係佢嘅錢,名呢家嘢,只係虛名啫。」
咁又唔係咁講呀,人哋 35歲嘅阿田同你捱生捱死,總要有啲揸拿好啲囉!


阿澤近年簽咗英皇電影,經常自導自演,有時仲做埋監製,上年 11月又開咗間「香港電影製作」公司,實行肥水不流別人田,搵埋搵埋,就買到呢間有前後花園嘅康樂園獨立屋,爽呀! 

豪買康樂園阿田無名根據土地註冊處資料顯示,杜汶澤喺今年 1月 30日,用千四萬買入康樂園一獨立屋。但老婆阿田,係無名嘅! 

阿澤兩公婆依家租住元朗嘅翠巒,環境都唔錯。但梗係唔夠住自己嘅豪宅咁疏肝啦! 

死佬,你對得我住呀!(設計對白)阿澤同老友彭浩翔合作嘅《低俗喜劇》叫好叫座,上周六晚( 13日)佢孖住老婆阿田去金像獎頒獎禮攞威。之不過,講到層樓,即刻有我無你。現實囉! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()