就咁算數!(真實對白)

三十一歲Mango王秀琳入行以來,收穫是一籮緋聞,經典力作包括天王郭富城,近年她變得修心養性,一條心對從事金融業男友唐堂(Donald),甚至會做跟得女友,陪對方飛台灣開會。拍拖兩年,Mango以為實無走雞,直至月初Donald被踢爆撻着二十九歲台灣名模白歆惠,才知男友借開會為名,實質攬住第二個去阿里山睇日出。

撻着半年
Mango的台灣籍男友Donald,在香港D.E Shaw任職投資顧問,月薪超過十萬,現以二萬多租住大角咀的君滙港。曾有報導指Donald出身富二代,在台灣開設「唐氏兄弟娛樂公司」,來港純粹打風流工,但據知Donald只係小股東,公司業務範圍也以為二、三線歌手鋪路搞騷為主,唔算大茶飯。孭住娛樂公司老闆牌頭,Donald跟圈中人混得頗熟。據了解,年多前他由朋友介紹認識白歆惠,二人在半年前正式撻着,不過花心Donald未有跟正印Mango即時斬纜,實行一腳踏兩船,還不時香港、台灣兩邊飛。

 

大話男友
「身邊朋友都知Donald搭上白歆惠,但冇人敢同Mango講,Donald同白歆惠去阿里山嗰日(四月四日)係假期,Mango都有嚟台灣探朋友,兩個人仲諗住做完嘢一齊去玩,點知Donald話要開會走咗去。呢半年Donald幾乎每個weekend都話要返台灣開會,Mango亦從來冇懷疑過,爆出白歆惠單嘢之前,佢哋仲係好好,所以Mango都好shock,睇八卦雜誌先知男友去咗偷食。」Mango身邊人透露。東窗事發,新歡白歆惠出面力撐Donald唔係花心男,又傳出Donald跟Mango分手多時,只係女方死纏不願罷休,白歆惠試圖盡力掩飾小三污名。「其實身邊朋友都唔睇好佢哋呢一對,因為好多時見到佢男友出去蒲,有女埋身都來者不拒。加上呢半年Donald成日無理取鬧,借啲意發脾氣同佢鬧大交,但每次又會氹番Mango,兩個好快冇事。」

憔悴返港
白歆惠介入,身在台灣的Mango一直由朋友陪伴,直至週日(十五日)返港。晚上十點,冇化妝戴上墨鏡的她,推着行李步出入境大堂,記者上前追問感情危機一事,她左避右避,最終亦肯停低回應。壹:你幾時知Donald同白歆惠一齊? M:雜誌登出嚟先知呢件事……佢同我講去開會。壹:Donald有冇同你解釋? M:唔需要啦,成件事咁明顯,大家就咁算數。壹:你哋仲有冇聯絡? M:唔好再喺我面前提呢個人,我唔想再講佢。壹:嬲唔嬲第三者? M:佢(指白歆惠)都俾第三者傷害過,佢應該知道好難受。

餵迷湯
白歆惠年初自稱因第三者介入,斬情絲結束跟籃球員男友毛加恩的七年情,有指受情傷的她激瘦見骨,但其實在同一時間,卻靜雞雞搭上Mango男友Donald。 4月3日清晨,二人被發現混在開往阿里山欣賞日出的火車廂內,白歆惠不時主動靠向Donald,上到山頂,她更使出溫柔招,拿出熱湯親自餵男友飲。數日後,唔夠喉的Donald再瞞住Mango到白歆惠香閨過夜。

知道太遲
拍拖相處建基於信任,另一半偷食出事,小三身份曝光,正印總是最後一個知道。

欣宜
肥姐病逝後,欣宜跟鬼佬男友Mark一直互相扶持,直至欣宜被踢爆與韓籍肌肉男拍MV撻着,在中環high tea撐枱腳數日後,欣宜在電台宣布跟Mark和平分手,不過強調冇第三者介入。

廖碧兒
廖碧兒前年被踢爆瞞住前度暗交李澤楷表弟林忠豪,更被拍到在對方淺水灣豪宅過夜,拍拖六年的陳豪,自言一直被蒙在鼓裡,女友偷食事件曝光後,無奈斬纜。 ####


我唔係小三。(設計對白)


Mango跟Donald拍拖兩年,二人不時著街坊裝在跑馬地行街買日用品。(《蘋果日報》圖片)


4月3日清晨,白歆惠跟Donald到阿里山睇日出,在山頂一角,白歆惠更親手餵男友飲熱湯保暖。


白歆惠曾經跟黃曉明傳過緋聞,被拍到食飯撐枱腳,不過二人例牌否認。


Donald(左四)鍾意周圍玩,二人去年就約埋一班朋友到大阪環球片場。


踢爆男友一腳踏兩船,白歆惠日前在台灣出席活動,即力撐男友唔花心。


近年幾乎全身退出娛樂圈的Mango,一月時仍有出席公開活動騷身材。


Donald細佬唐正(箭嘴),原來也愛娛樂圈人,10年被拍到他跟廖碧兒出海夜遊。之後又傳出他與林建岳女兒林心兒(圓圖)拍拖。(《FACE》圖片)


被指經人工化的白歆惠,網上一直流傳她初出道時,由闊臉變瓜子臉的相片。


10年,Mango跟郭富城傳出緋聞,郭富城用戰車送她返跑馬地屋企。


4月8日,Donald到白歆惠屋企過夜。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()