有演技有身材,楊冪上位成為國產四小花旦當然有原因,但要超越李冰冰、范冰冰、趙薇、周迅國產四大花旦,或者四大超旦徐靜蕾、高圓圓、霍思燕和秦海璐,仲有大段距離!

楊冪身為最紅國產四小花旦(王珞丹、黃聖依、劉亦菲),已經夠料踩嚟香港搵食,除咗賀歲片《八星抱囍》,仲有新作《春嬌與志明》。片酬數字高見300萬人民幣,早排楊冪講到明,要向前輩范冰冰好好學習:「她(范冰冰)的穿衣,她的演技都是我很佩服的,我會努力向她看齊!」


26歲未夠,楊冪目標明確,不過就有些少過咗火位,事關佢連著衫品味造型都照抄范冰冰,最終俾人笑做「山寨冰」,搞到已經响國際市場有知名度、被封為「國際范」嘅粉絲團隊相當不滿,覺得楊冪咁做,等同侵犯佢哋嘅女神。抄到十足十,連外國傳媒都搞錯。响舊年米蘭時裝周,兩位花旦獲安排睇騷,美國一個時裝網站,影咗楊冪張相放上官方網站,但旁邊注解就寫上「Fan Bingbing」!論國際知名度,范冰冰的確技勝一籌,楊冪想爬頭,浸多兩年「衫字經」先啦!


「國際范」粉絲搜羅多張證據,證明楊冪由髮型、造型以至影相擺甫士嘅動作,都照炒范冰冰,真係水洗都唔清。 ####


去年楊冪扮靚靚現身米蘭睇Fendi花生騷,被外國網站認錯佢係范冰冰(箭嘴),撞鬼!


呢幾年不斷現身國際影展同時裝展,范冰冰用飛行里數換取「國際范」花朵,時裝雜誌《GRAZIA》,更指范冰冰係近年國產潮人icon。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()